پکیج خورشیدی قابل حمل در توان های مختلف توسط شرکت های سازنده تولید می شوند. به دلیل کارایی بالایی این نوع از محصولات روشنایی استقبال و استفاده از آن ها در سراسر جهان مخصوصا در کشورهای واقع در خاورمیانه افزایش یافته است.

برای دیدن انواع  لامپ اشکی هالی استار در نمایشگاه ما کلیک فرمایید.

گفتنی است که کشورهای واقع در منطقه خاورمیانه به ویژه کشورمان ایران به دلیل داشتن موقعیت تابش نور خورشید و متوسط تابش بالا بهترین موقعیت را برای استفاده از این نوع محصولات روشنایی دارد.

در این بخش قصد داریم در مورد لیست قیمت انواع پکیج های روشنایی قابل حمل در توان 30 وات و تجهیزات مورد استفاده در این نوع از محصولات و همچنین موارد مورد استفاده آن ها صحبت کنیم.

 

لیست قیمت انواع پکیج خورشیدی قابل حمل در توان 30 وات

همانطور که قبلا اشاره شده این نوع از محصولات روشنایی به دلیل کیفیت بالا و ماندگاری طولانی و همچنین قیمت ارزان و مناسب روز به روز بیشتر مورد توجه و استفاده قرار می گیرند. در این بین قیمت یکی از مهمترین ارکان انتخاب محصول روشنایی است.

گفتنی است که به دلیل نوسان روزانه قیمت در بازارهای داخل ایران امکان قرار دادن لیست قیمت سیستم خورشیدی 30 واتی در این مقاله امکانپذیر نمی باشد و خریداران و مشتریان گرامی می توانند برای دریافت لیست قیمت با مشاوران و مدیران فروش مجموعه تماس بگیرند.

 

تجهیزات استفاده شده در انواع سیستم های قابل حمل در توان 30 وات

همانطور که در مقالات قبلی در مورد آن صحبت شده است. تجهیزات مورد استفاده در این نوع از سیستم های خورشیدی در هر توانی بسیار مهم و اثرگذار است بطوری که اگر در ساخت لامپ ال ای دی 18 وات ایران زمین و این نوع از محصولات روشنایی از تجهیزات باکیفیت و عالی استفاده شود در نهایت کیفیت و کارایی محصول بالا خواهد رفت.

در این بخش قصد داریم در مورد تجهیزات استفاده شده در انواع سیستم های خورشیدی در توان 30 وات و از نوع سیار صحبت کنیم.

این تجهیزات شامل:

  1. پنل در توان 30 وات از نوع پلی کریستال
  2. باتری 18 آمپر 12 ولت از نوع سیلد اسید
  3. شارژکنترلر 5 آمپر از نوع PWM
  4. لامپ های کم مصرف از نوع DC
  5. کابل ضدآب به طول بیش از 3 متر
  6. بدنه از جنس فلز
  7. پایه نگهدارنده پنل
  8. کابل مخصوص برای شارژ موبایل

 

موارد مصرفی انواع پکیج خورشیدی 30 وات قابل حمل

گفتنی است که به دلیل سبکی وزن و حمل آسان این نوع از محصولات روشنایی، می توان از آن ها در محیط ها و فضاهای مختلف جهت تامین روشنایی و همچنین شارژ تلفن های همراه استفاده نمود.

در این بخش قصد داریم موارد مصرفی این نوع از سیستم های روشنایی 30 وات را معرفی کنیم.

سیستم رشنایی 30 وات مناسب است برای:

  1. مسافرت
  2. کوهنوردی
  3. دامداری
  4. کشاورزی
  5. زنبورداری
  6. عشایری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *