پکیج خورشیدی قابل حمل در توان 100 وات یکی از بهترین و پرفروش ترین انواع محصولات روشنایی است. به طور کلی می توان اشاره کرد که امروزه به دلیل افزایش کیفیت انواع سیستم های خورشیدی، اکثر افراد در سراسر جهان به ویژه در داخل کشور تمایل دارند از این نوع محصولات روشنایی استفاده کنند.

به دلیل افزایش تقاضا در تمامی کشورها شرکت های بزرگی در سراسر جهان در زمینه تولید انواع سیستم های سیار در حال فعالیت هستند که یکی از این کشورها، کشورمان ایران است که توانایی رقابت با بزرگترین سازنده های این نوع از سیستم های روشنایی و سیار را دارد.

در این بخش قصد داریم در مورد لیست قیمت پکیج خورشیدی قابل حمل 100 وات، تجهیزات مورد استفاده در این نوع از محصولات و همچنین قابلیت های آن ها صحبت کنیم.

 

لیست قیمت پکیج های خورشیدی قابل حمل 100 وات

همانطور که در بخش مقدمه گفته شد به دلیل کارایی هایی که این نوع از محصولات دارند، استفاده از آن ها روزبه روز در حال افزایش است و همیچین گفتنی ایت که لیست قیمت مهمترین مورد برای یک خریدار است و برای مشتری و خریدار مهم است که این لیست قیمت در اختیارش قرار گیرد.

ولی نکته ای که وجود دارد این است که در بازارهای تجاری داخل کشور شاهد نوسان قیمت بسیار زیادی هستیم بنابراین امکان قرار دادن لیست قیمت در این مقاله میسر نیست. بهترین راه حل این است که مشتریان برای دریافت لیست قیمت انواع سیستم های روشنایی در توان 100 وات با واحد فروش تماس گرفته و با مدیران فروش مجموعه صحبت نمایند.

 

تجهیزات استفاده شده در انواع سیستم خورشیدی 100 وات

لازم به ذکر است که تجهیزات در انواع پکیج های خورشیدی از نوع قابل حمل در هر توانی بسیار مهم است طوری که اگر از تجهیزات درجه یک و باکیفیت استفاده شود، طول عمر محصول بالا خواهد رفت.

در این بخش قصد داریم در مورد تجهیزات استفاده شده در این نوع از پکیج های خورشیدی قابل حمل صحبت کنیم.

این تجهیزات شامل:

  1. یک عدد پنل 100 وات
  2. یک عدد باتری 65 آمپر
  3. یک عدد اینورتر 1000 وات
  4. یک عدد شارژکنترلر 20 آمپر
  5. کابل ضدآب
  6. پایه نگهدارنده پنل
  7. باکس فلزی

 

مهمترین قابلیت های انواع سیستم 100 وات سیار خورشیدی

لازم به ذکر است که این نوع از محصولات روشنایی سیار  قابلیت های بسیار زیادی داشته و همین امر باعث افزایش فروش آن ها شده است. د این بخش قصد داریم به تعدادی از این قابلیت ها اشاره کنیم تا خریداران بتوانند بهتر تصمیم بگیرند.

این قابیلت ها شامل:

  1. قابلیت روشنایی 3 عدد لامپ 9 وات دی سی
  2. قابلیت روشنایی یک عدد پرژکتور 50 وات دی سی
  3. دارای خروجی 220 ولت
  4. قابلیت روشنایی تا 10 عدد لامپ 10 وات
  5. قابلیت روشنایی یک عدد تلویزیون
  6. قابلیت کیفیت و ماندگاری بالا
  7. قابلیت قیمت ارزان و مناسب
  8. دارای 12 ماه گارانتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *