پکیج خورشیدی قابل حمل در انواع و مدل های مختلف توسط شرکت های سازنده تولید می شود. با توجه به اینکه اکثر کشورها مخصوصا کشورهای واقع در خاورمیانه متوسط تابش خورشید بسیار بالایی دارند و بیشتر اوقات هوا آفتابی است استفاده از انواع سیستم های خورشیدی از نوع قابل حمل مرسوم می باشد.

گفتنی است که در این بین سیستم 10 وات خورشیدی قابل حمل به دلیل ویژگی هایی که دارد نسبت به سایر توان ها بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است. مهمترین ویژگی این از محصولات روشنایی خورشیدی قیمت ارزان و مناسب آن است.

در این بخش قصد داریم در مورد لیست قیمت انواع پکیج های خورشیدی 10 وات از نوع قابل حمل و تجهیزات خورشیدی مورد استفاده و همچنین ویژگی های این نوع پکیج های خورشیدی صحبت کنیم.

 

لیست قیمت سیستم های خورشیدی 10 وات قابل حمل

همانطور که قبلا در بخش مقدمه گفته شده است یکی از مهمترین ویژگی این نوع از پکیج های خورشیدی در توان 10 وات ارزان بودن آن است. به دلیل نوسان قیمت در بازارهای فروش داخل کشور امکان قرار دادن لیست قیمت در این مقاله میسر نیست و خریدارن و مشتریان گرامی برای اطلاع از لیست قیمت انواع سیستم های خورشیدی قابل حمل در توان 10 وات بهتر است که با مشاوران فروش در تماس باشند.

 

تجهیزات مورد استفاده در پکیج 10 وات خورشیدی قابل حمل

گفتنی است که تجهیزات خورشیدی در ساخت انواع پکیج های خورشیدی در هر مدل و هر توانی بسیار مهم و تاثیرگذار است. هر چه کیفیت تجهیزات مورد استفاده بالا باشد، کیفیت و ماندگاری سیستم های خورشیدی ساخته شده بالا خواهد بود.

لازم به ذکر است که در ساخت سیستم های خورشیدی از نوع سیار در توان 10 وات از تجهیزات خاص و منحصری نیز استفاده می شود که در این بخش به معرفی آن ها می پردازیم.

این تجهیزات خورشیدی شامل:

  1. پنل خورشیدی 10 وات مونوکریستال
  2. باتری خورشیدی سیلداسید 7 آمپر
  3.  شارژکنترلر خورشیدی 5 آمپر PWM
  4. بدنه فلزی و یا پلاستیکی
  5. کابل ضدآب به طول حداکثر 3 متر
  6. پایه نگهدارنده پنل خورشیدی
  7. لامپ های کم مصرف ال ای دی
  8. سوکت شارژ تلفن همراه

 

ویژگی های سیستم های خورشیدی 10 وات

همانطور که اشاره شده پکیج های خورشیدی در توان 10 وات و از نوع قابل حمل ویژگی ها و کارایی های بسیار بالایی دارند که همین ویژگی ها و کارایی ها باعث شده تا استفاده از آن ها در تمامی بازارهای تجاری در سراسر جهان افزایش یابد.

در این بخش قصد داریم به مهمترین ویژگی ها و کارایی های انواع پکیج 10 وات خورشیدی از نوع قابل حمل  اشاره کنیم.

این ویزگی ها شامل:

  1. قیمت ارزان و مناسب
  2. جابه جایی راحت و آسان
  3. وزن سبک
  4. مقاومت بالا
  5. کیفیت عالی
  6. مدت زمان نوردهی بالا

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *