پکیج برق خورشیدی سیار در بازارهای تجاری قیمت ارزانی داشته و کاربردها و عملکرد قابل توجهی دارد که نظر خریداران را به خود جلب کرده است.

 

پکیج برق خورشیدی سیار

در این مقاله می خواهیم توضیحات بیشتری را در مورد انواع پکیج های برق خورشیدی از نوع سیار در اختیار شما خوانندگان قرار دهیم، بنابراین بصورت اجمالی توضیحاتی را در مورد این سیستم ها در اختیار شما قرار می دهیم.

می توان گفت که این سیستم ها یک نوع از ژنراتورهای تولید برق هستند. در گذشته افرادی که در مناطق فاقد برق شهری زندگی می کردند برای تامین برق مورد نیاز خود از ژنراتورهای دیزلی استفاده می کردند که این نوع از ژنراتورهای دیزلی معایب بسیار زیادی دارند در نتیجه استفاده از آن ها بسیار کاهش یافت.

معایبی که برای این نوع از ژنراتورهای دیزلی می توان در نظر گرفت هزینه زیاد سوخت، کم یاب بودن سوخت، آلودگی صوتی و زیست محیطی است.

واقعیت این است که تولید برق توسط این ژنراتورهای دیزلی کاری بسیار پرهزینه و سخت و دشوار بوده و با گذشت زمان و با پیشرفت علم و تلفیق آن با تکنولوژی نسل جدیدی از ژنراتورهای تولید برق وارد بازارهای تجاری شدند که نصب و راه اندازی آن ها بسیار ساده بود و همچنین تولید برق با استفاده از آن ها کاری آسان و کم هزینه به شمار می آمد.

همچنین این محصولات تولید برق توانستند در کوتاه ترین زمان ممکن جایگاه قابل توجهی را در بازارهای تجاری بدست آورند.در ادامه این نوشته می توانیم اطلاعات دقیق تری را در مورد عملکرد و کاربرد و همچنین قیمت این نوع از ژنراتور های تولید الکتریسیته از نوع سیار در اختیار شما قرار دهیم.

 

عملکرد پکیج برق خورشیدی سیار

در قسمت قبلی توضیح دادیم که انواع سیستم های تولید برق از نوع سولار جایگزین بسیار خوبی برای ژنراتورهای دیزلی هستند. عملکرد این نوع از سیستم ها بسیار جالب است. در واقع باید گفت که این نوع از سیستم ها متصل به یک پنل خورشیدی هستند که وظیفه اصلی پنل خورشیدی دریافت و جذب نور خورشید در طول روز است. بعد جذب نور آفتاب و تبدیل آن به برق نوبت این است که برق تولیدی در باتری پشتیبانی ذخیره شود.نوع ساختار این نوع از باتری ها برای ذخیره انرژی برق تولید شده به این صورت است که بتوان برای مدت طولانی مثلا 6 ماه برق را در خود ذخیره کنند.

همچنین بعضی از این سیستم های پکیج خورشیدی سیار مجهز به مبدل هستند که برق 12 ولت را به برق 220 ولت نیز تبدیل می کنند و در نتیجه می توانیم وسایل برقی که با برق شهری نیز کار می کنند را توسط این سیستم های پکیج برق سیار از نوع خورشیدی راه اندازی کنیم.

نکته بسیار مهم وجود دارد که دلیل پسوند سیار را در این محصولات توضیح می دهد. تمامی پکیج های خورشیدی سیار یک ویژگی قابل توجهی دارند و این ویژگی این است که نوع طراحی این سیستم ها طوری است که سبک وزن بوده و به راحتی قابلیت حمل و جابه جایی را دارند در نتیجه این محصولات را با نام پکیج های برق خورشیدی از نوع سیار می شناسیم.

 

کاربرد پکیج برق خورشیدی سیار

با توجه به نوع عملکرد این نوع از پکیج های برق خورشیدی از نوع سیار و با توجه به اینکه این نوع از سیستم ها قادر هستند نور خورشید را به جریان الکتریسیته تبدیل کنند و همچنین قابلیت حمل و جابه جایی برای آن ها مهیا است در نتیجه کاربردهای بسیار متعددی دارند.

در این قسمت از مقاله بصورت مختصر و مفید در مورد کاربردهای این نوع از ژنراتورهای تولید برق از نوع خورشیدی توضیحاتی را در اختیار شما خوانندگان قرار خواهیم داد. با ما همراه باشد.

کاربردهای این نوع از محصولات تولیدکننده برق شامل:

این نوع از سیستم های پکیج خورشیدی می توانند جریان برق را با هزینه کم تولید کنند.

نصب و راه اندازی این نوع از سیستم های تولیدکننده برق بسیار راحت است و نیازی به تخصص خاصی ندارد.

در مناطق دور افتاده استفاده از این نوع سیستم های تولید برق برای روشن سازی چند عدد لامپ و شارژ تلفن همراه مناسب است.

این سیستم های پکیج برق خورشیدی برای تامین برق کانکس های نگهبانی گزینه بسیار خوبی هستند.

بعضی از این نوع پکیج های برق خورشیدی سیار خروجی 12 ولت دارند که مناسب برای روشنایی و شارژ تلفن همراه هستند.

تعدادی از این پکیج های سیار خورشیدی برق 220 ولت دارند که مناسب برای روشن سازی یخچال، تلویزیون، دریل و سنگ فرز می باشد.

این نوع از سیستم های تولید برق در توان های مختلف از 20 وات تا 380 وات طراحی و تولید می شوند.

این محصولات تولید برق با ضمانت 18 ماهه و خدمات پس از فروش به مدت 3 سال به فروش می رسند.

 

قیمت پکیج برق خورشیدی سیار

همانطور که در قسمت های قبل تر توضیح داده شد و عملکرد و کاربردهای این نوع از پکیج های برق سیار خورشیدی مشخص شد حال نوبت به قیمت این نوع از سیستم های سیار خواهد رسید.می توان به جرات گفت که بعد از نوع ساختار و کیفیت مهمترین عامل در افزایش فروش این نوع از محصولات تولیدکننده انرژی قیمت است. به دلیل به وجود آمدن بازارهای رقابتی تولیدکنندگان این نوع از محصولات که اکثرا در داخل کشورمان ایران مشغول فعالیت هستند نیز تلاش می کنند تا این نوع از ژنراتورهای خورشیدی را با کیفیت و راندمان بالا تولید کنند و در مقابل قیمت آن ها نیز کاهش یابد.

در نتیجه شاهد این خواهیم بود که در بازارهای تجاری داخلی علاوه بر اینکه کیفیت این محصولات افزایش یافته است بلکه قیمت آن ها نیز کاهش یافته است. همچنین باید بدانید که این نوع از سیستم های خورشیدی از نوع سیار که توسط متخصصان داخلی طراحی می شوند و توسط شرکت های داخلی به فروش می رسند توان ها و ظرفیت های تولیدی بسیار متنوعی دارند.

توان تولیدی انواع پکیج های تولید برق از نوع سولار شامل موارد زیر خواهد بود.

سیستم های سیار 10 واتی

پکیج های سولار 20 واتی

ژنراتورهای خورشیدی 30 واتی

پنل های سیار 50 واتی

پکیج های سولار خورشیدی 80 واتی

سیستم های برق خورشیدی 100 واتی

پنل های برق خورشیدی 320 واتی

ژنراتور های سولار تولید الکتریسیته 380 واتی خواهد بود.

قیمت این نوع از سیستم ها با توجه به توان تولیدی متغییر خواهد بود و شما می توانید این محصولات را در نمایندگی های شرکت سوراسل با قیمت تقریبی 2.100.000 تومان تا 31.600.000 تومان تهیه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *