پکیج خورشیدی ایرانی عشایری یک سیستم باکیفیت برای تولید برق است که می توان آن را با بهترین قیمت از شرکت سوراسل خریداری کرد.

 

معرفی پکیج خورشیدی ایرانی عشایری

عشایران گروه های بزرگ مهاجر در مناطق مختلف ایران هستند که در اکثر مواقع در مناطق فاقد برق سراسری زندگی می کنند، در نتیجه مشکل برق بزرگترین موردی است که این افراد با آن مواجه می شوند.

در گذشته برای تامین برق مصرفی عشایران از ژنراتورهای گازوئیلی استفاده می شد که با این روش تولید برق هم بسیار گران بود و هم آلودگی صوتی و زیست محیطی داشت.

اما در چند سال اخیر شاهد وجود سیستم های جدید هستیم که نور خورشید را به برق تبدیل می کنند و با نام پکیج خورشیدی عشایری شناخته می شوند.

پکیج خورشیدی عشایری

 

انواع پکیج سولار ایرانی عشایری

لازم است بگوییم که انواع ژنراتورهای تولید برق از نوع عشایری دارای تنوع زیادی هستند.

ولی می توان گفت که بزرگترین سازنده این سیستم ها شرکت های ایرانی هستند که تنوع اصلی محصولات خود را بر اساس توان تولیدی در نظر گرفته اند.

در قسمت دوم قصد داریم تا انواع مختلف سیستم های تولید برق که برای گروه عشایران مناسب است را بر اساس توان تولیدی مشخص کنیم.

دسته بندی این سیستم ها بر اساس توان تولیدی بصورت زیر خواهد بود.

10 وات

20 وات

30 وات

40 وات

50 وات

60 وات

پکیج خورشیدی عشایری

 

بهترین قیمت پکیج خورشیدی عشایری

در قسمت دوم انواع سیستم های تولید برق را بر اساس توان تولیدی دسته بندی کردیم بنابراین قصد داریم تا در این قسمت قیمت این محصولات را بر اساس همین توان تولیدی مشخص کنیم.

البته باید یادآور شد که علاوه بر این موضوع عوامل دیگری همچون کیفیت، نوع تجهیزات، گارانتی، خدمات پس از فروش و حتی شرکت سازنده بر روی قیمت نهایی تاثیر خواهد گذاشت.

بهترین قیمت پکیج های خورشیدی عشایری بصورت زیر معرفی خواهند شد.

10 وات= 2.780.000 تومان

20 وات= 2.990.000 تومان

30 وات= 4.300.000 تومان

40 وات= 4.780.000 تومان

50 وات=5.800.000 تومان

60 وات= 5.980.000 تومان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *