پکیج خورشیدی از نوع دو لامپه در توان های 10 وات و 20 وات تولید می شوند. گفتنی است که این نوع از محصولات روشنایی قابلیت های زیادی دارند. مهمترین این قابلیت ها می تواند شامل شارژ دستگاه توسط پنل خورشیدی و همچنین توسط برق شهری باشد و همچنین این سیستم می تواند بطور همزمان دو عدد لامپ کم مصرف از نوع LED را به مدت 8 الی 10 ساعت روشن کرده و در ضمن باعث شارژ گوشی موبایل نیز شود.

گفتنی است که این نوع از محصولات روشنایی دارای باتری پشتیبانی و ذخیره کننده هستند و بنابراین انرژی الکتریسیته و برق تولید شده توسط صفحه خورشیدی در داخل باتری ذخیره شده و در مواقعی که به برق شهری دسترسی نداریم می توان از این نوع از محصولات روشنایی استفاده کرد.

در این مقاله قصد داریم در مورد موراد زیر مختصرا صحبت کنیم.

این موارد شامل:

  1. معرفی تولیدکنندگان انواع محصولات روشنایی از نوع دو لامپه
  2. معرفی نحوه خرید انواع محصولات روشنایی از نوع دو لامپه
  3. معرفی لیست قیمت خرید انواع محصولات روشنایی دو لامپه ارزان

 

معرفی تولیدکنندگان انواع محصولات روشنایی از نوع دو لامپه

همانطور که در مقالات قبل توضیح داده شد، انواع پکیج های خورشیدی در هر توان و مدلی مخصوصا از نوع دو لامپه دارای مزیت ها و کاربردهای بسیار زیادی هستند و بنابراین امروزه استفاده و خرید این نوع از سیستم های خورشیدی در بازارهای فروش افزایش یافته است.

در این بین در پی افزایش خرید و فروش انواع پکیج های روشنایی شرکت های زیادی در سراسر جهان خواهان تولید این نوع از محصولات نیز می باشند.

گفتنی است که بزرگترین تولیدکنندگان این نوع از سیستم های روشنایی کشورهای چین و ایران هستند. لازم است بدانید محصولات روشنایی ساخت ایران اگر چه نسبت به محصولات چینی قیمت بالاتری دارند ولی کیفیت آن ها به نسبت بالاتر است.

همچنین یکی از مهمترین قابلیتی که انواع سیستم های روشنایی ساخت ایران دارند این است که دارای ضمانت 18 ماهه و خدمات پس از فروش 4 ساله هستند که پکیج های روشنایی ساخت چین این قابلیت ها را ندارند.

 

معرفی نحوه خرید انواع پکیج خورشیدی دو لامپه

لازم به ذکر است که بدانید امروزه خرید انواع سیستم های روشنایی در بازارهای تجاری افزایش یافته است و بنابراین روش های جدید برای خرید ابداع شده اند.

در این بخش از مقاله قصد داریم در مورد نحوه خرید این نوع از سیستم ها صحبت کنیم.

نحوه خرید شامل:

  1. حضوری از طریق نمایندگی فروش شرکت Souracell
  2. بصورت اینترنتی و آنلاین
  3. بصورت سفارش تلفنی و از راه دور

 

معرفی لیست قیمت خرید انواع محصولات روشنایی دو لامپه

در این مقاله در مورد لیست قیمت خرید تقریبی انواع پکیج های خورشیدی دو لامپه صحبت خواهد شد.

این لیست قیمت شامل:

  1. سیستم های روشنایی چینی تقریبا 1,400,000 تومان
  2. سیستم های روشنایی ایرانی تقریبا 2,200,000 تومان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *