قیمت پکیج خورشیدی قابل حمل در توان 325 وات بسیار ارزان و مناسب است. گفتنی است که این نوع از پکیج های خورشیدی در توان 335 وات یکی از بهترین و کارامدترین انواع محصولات روشنایی می باشند. لازم به ذکر است که به دلیل استفاده از پنل در توان بالا و تعداد باتری بیشتر در سیستم روشنایی 325 وات میزان کارایی و قابلیت این نوع از محصول روشنایی به شدت افزایش یافته است.

همچنین می توان گفت که این نوع از محصولات روشنایی با اینکه در ساخت آن ها از تجهیزات باکیفیت و درجه یک استفاده شده است ولی دارای لیست قیمت مناسب و ارزان می باشد.

در این مقاله کوتاه در مورد لیست قیمت سیستم خورشیدی 335 وات از نوع سیار و تجهیزات مورد استفاده و همچنین قابلیت های آن صحبت خواهد شد.

 

لیست قیمت پکیج خورشیدی 325 وات قابل حمل به چه صورت است؟

لازم به ذکر است که در ساخت این نوع از سیستم های سیار از تجهیزات با برندهای مختلف استفاده می شود بنابراین این نوع از محصولات روشنایی دارای لیست قیمت های متفاوتی هستند. از طرفی به دلیل نوسان قیمت در بازارهای فروش داخلی و تغییر قیمت به صورت لحظه ای، نمی توان لیست قیمت مشخصی از این نوع پکیج های خورشیدی قابل حمل را در این مقاله قرار داد و بهتر است که خریداران و مشتریان با مدیران و مشاوران فروش تماس گرفته و لیست قیمت را دریافت نمایند.

 

تجهیزات مورد استفاده در انواع سیستم روشنایی 325 وات کدام است؟

همانطور که قبلا گفته شده است برای داشتم یک سیستم روشنایی با کیفیت و مرغوب باید از تجهیزات درجه یک و کیفیت عالی استفاده شود. این نوع از پکیج های روشنایی قابل حمل در توان 325 وات ساخت داخل کشور بوده و برای ساخت آن از بهترین و معتبرترین تجهیزات داخلی و خارجی استفاده شده است.

در این بخش به مهمترین تجهیزات مورد استفاده اشاره خواهیم کرد.

این تجهیزات شامل:

  1. دو عدد پنل از نوع پلی کریستال در توان 325 وات
  2. دو عدد باتری از نوع سیلد اسید 12 ولت 100 آمپر
  3. یک عدد اینورتر 24 ولت تمام سینوسی 1000 وات
  4. یک عدد شارژکنترلر 30 آمپر از نوع PWM
  5. یک عدد باکس باتری
  6. کابل ضدآب پنل به باکس باتری
  7. یک عدد یخچال 5 فوت دی سی

قابلیت های انواع پکیج روشنایی 335 وات کدام است؟

این نوع از سیستم های روشنایی به دلیل قابلیت هایی که دارند بیشتر مورد توجه و استفاده قرار گرفته اند.در این بخش قصد داریم به تعدادی از این قابلیت ها اشاره کنیم.

این قایلت ها شامل:

  1. روشن سازی یک عدد یخچال 5 فوت از نوع دی سی
  2. روشن سازی یک عدد تلویزیون
  3. روشن سازی یک عدد گیرنده و ماهواره
  4. روشن سازی 10 عدد لامپ 10 وات
  5. قابلیت شارژ تلفن همراه
  6. قابلیت شارژ چراغ قوه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *