لامپ خورشیدی معابر با توجه به نامی که دارد تامین کننده روشنایی با استفاده از دریافت نور خورشید است. در واقع این نوع از سیستم های تولید کننده روشنایی طوری طراحی می شوند که با توجه به ساختاری که دارند بیشتر برای تامین روشنایی محوطه و فضاهای بیرونی مورد استفاده قرار می گیرند.

این نوع از سیستم ها در دو نوع عمده طراحی و تولید می شوند. نوع اول از این محصولات خورشیدی انواع چراغ های سولار معابر پنل جدا می باشند و نوع دوم این نوع از محصولات خورشیدی انواع چراغ های سولار معابر پنل سرخود می باشند.

لازم به ذکر است که بگوییم انواع چراغ های سولار معابری که در توان های بالا ساخته می شوند نیز از نوع چراغ های سولار معابر پنل جدا می باشند که شدت نور بالایی دارند و فقط مجهز به سنسور فتوسل می باشند.

همچنین می توان گفت که یکی از توان های تولیدی پرقدرت این نوع از محصولات لامپ های خورشیدی معابر در توان 150 وات  تولید می شود که در ادامه توضیحاتی را در اختیار شما خوانندگان قرار می دهیم.

بنابراین می توانیم دو عنوان زیر را معرفی کنیم.

نمایندگی های فعال در زمینه فروش چراغ های سولار معابر در توان 150 وات کدام شرکت ها هستند؟

مکان های مناسب جهت نصب انواع چراغ های سولار در توان 150 وات کدام محیط ها است؟

 

نمایندگی های فعال در زمینه فروش چراغ های سولار معابر در توان 150 وات کدام شرکت ها هستند؟

باید یادآوری کنیم که انواع لامپ های خورشیدی معابر در توان 150 وات یکی از پرکاربردترین چراغ های روشنایی است که می تواند بصورت دائم بین 10 ساعت تا 12 ساعت روشنایی مورد نیاز را تامین کند و همچنین مجهز به سنسور فتوسل می باشد.

منظور از سنسور فتوسل این است که این نوع از چراغ های سولار معابر 150 واتی بصورت خودکار در شب روشن شده و بصورت خودکار در روز خاموش می شوند و نیازی به تنظیم دستی برای این سیستم های روشنایی نیست.

در این قسمت به تعدادی از نمایندگی های فعال در این زمینه را اشاره خواهیم کرد.

این نمایندگی های فعال شامل:

یورونت

سولار لایت

سوراسل

سان لایت

سولار لامپ

پلاتو

سان سولار

 

مکان های مناسب جهت نصب انواع لامپ خورشیدی معابر در توان 150 وات کدام محیط ها است؟

با توجه به این که انواع لامپ های معابر از نوع خورشیدی و در توان 150 وات بسیار پرنور هستند و قابلیت نصب تا ارتفاع 12 متری را دارند می توان گفت که این محصولات علاوه بر معابر مناسب برای تامین روشنایی محوطه های دیگر هستند.

این محوطه ها شامل:

باغ

بزرگراه ها

پارک ها

پارکینگ

جاده ها

کوچه ها

وردی منازل

خیابان ها

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *