پکیج خورشیدی 50 وات نوع کاربردی تر ژنراتورهای تولید برق است که ساختاری جدید داشته و با قیمت ارزان میتوان بهترین نوع آن را خریداری کرد.

 

پکیج خورشیدی 50 وات معرفی

در سال های اخیر شاهد این بوده ایم که محصولات جدید وارد بازارهای داخلی و خارجی شده اند. لازم به ذکر است که این محصولات با نام تجاری پکیج خورشیدی به فروش می رسند.

گفتنی است که این محصولات در ظرفیت های مختلف ساخته می شوند ولی یکی از پرمصرف ترین ظرفیت های این محصولات توان تولیدی 50 وات خواهد بود.

می توان گفت که سیستم های تولید برق از نوع سولار با کمترین هزینه برق مصرفی را تولید می کنند. در واقع این سیستم ها نور خورشید را به برق تبدیل می کنند.

 

مشخصات تجهیزات ژنراتور خورشیدی 50 وات

برای اینکه سازندگان بتوانند بهترین نوع ژنراتورهای خورشیدی در توان 50 وات را تولید کنند بایستی در انتخاب نوع و ظرفیت تجهیزات مورد استفاده دقت زیادی داشته باشند.

همانطور که می دانید ظرفیت تجهیزات مصرفی متناسب با ظرفیت نهایی سیستم تولید برق است. در ادامه این نوشته قصد داریم تا ظرفیت تجهیزات مورد استفاده در این نوع از سیستم ها را مشخص کنیم.

طرفیت تجهیزات مصرفی در این نوع از سیستم های تولید برق بصورت زیر مشخص خواهد شد.

پنل: 50 وات

کابل پنل: 4 متر

باتری: 28 آمپر

شارژکنترلر: 5 آمپر

لامپ ها: 7 وات

کابل لامپ 2 متر

 

قیمت ارزان پکیج سولار 50 وات

لازم به ذکر است که بگوییم تعدادی از سازندگان انواع پکیج های سولار 50 وات نیز شرکت های ایرانی هستند که محصولات خود را با ضمانت تقریبی 12 ماهه تا 18 ماهه به فروش می رسانند.

علاوه بر کیفیت بالای محصولات داخلی می توان گفت که قیمت این سیستم ها نسبت به نمونه های خارجی ارزان تر است.

البته باید گفت که نوع تجهیزات و حتی نوع ساختار و طراحی بر روی قیمت نهایی یک سیستم تولید برق از نوع سولار تاثیر خواهد گذاشت.

قیمت تقریبی این محصولات داخلی در بازارهای جهانی تقریبا 5.500.000 تومان خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *