انواع چراغ خورشیدی خیابانی در بسیاری از مدل های ایستاده، دیواری، توپی، گرد، مستطیلی، مثلثی، ریسه ای و غیره در رنگ های نوری مختلف با وات های متنوع تهیه و تولید می گردد. این چراغ ها در طول روز انرژی خورشید را در خود ذخیره می کنند و در تاریکی به صورت خود به خود از خود نور ساطع می کنند. نمایندگی خرید انواع چراغ خورشیدی خیابانی درجه یک این محصول را در نهایت تنوع و کیفیتی بی نظیر به تمامی مشتریان در اقصی نقاط کشور عرصه می کند.

در این بخش به پرژاکتورها و علم جدید در لامپ رشته ای ال ای دی کاملا دقت فرمایید.

نمایندگی خرید انواع چراغ خورشیدی خیابانی درجه یک

مطالب مفید درباره چراغ خورشیدی خیابانی ایرانی

مطالب مفید درباره چراغ خورشیدی خیابانی ایرانی چراغ خورشیدی ایرانی  دارای ویژگی های بسیار بارزی می باشند از جمله این ویژگی ها شامل؛

  • دارای طرح ها و رنگ ها و اشکال مختلف
  • دارای ولت های مختلف
  • دارا بودن قابلیت خودکار روشن و خاموش شدن
  • تجهیز شده با سنسورهای حرکتی
  • قابل استفاده های مفید و ارزشمند و زیبا سازی و نور دهی بالا در ارتفاع مهای مختلف
  • صرفه جویی در مصرف انرژی برق
  • استفاده از انرژی خورشیدی جهت تأمین نور در شب
  • بدون نیاز به برق کشی و بدون نیاز به کابل و سیم
  • طول عمر و دوام بسیار بالا و همیشگی
  • ضد گرد و غبار و عدم ورود رطوبت به درون لامپ ها

همچنین این چراغ ها دارای انواع لامپ ها به شرح زیر می باشند؛ انواع چراغ های دیواری خورشیدی، انواع چراغ خورشیدی استیل،  انواع چراغ خورشیدی چمنی، انواع چراغ خورشیدی با لامپ های سولاریوم سنسور دار، انواع چراغ های خورشیدی با یه یا چند حالت نور دهی، انواع چراغ های رنگی با دارا بودن قابلیت چرخشی، انواع چراغ های دفنی خورشیدی، انواع فانوس های خورشیدی با قابلیت پخش صدا، انواع چراغ های رنگی کامل با قابلیت شبرنگی،  انواع چراغ های خورشیدی پروژکتوری با نورافکن های قوی.

توزیع انواع چراغ خورشیدی خیابانی

توزیع انواع چراغ خورشیدی خیابانی توزیع انواع چراغ خورشیدی خیابانی در کمترین زمان ممکن و بیشترین بازدهی کیفی در انواع بسیار کامل و مختلف در قیمت بسیار مناسب و باورنکردنی به اقصی نقاط کشور برای تمامی مشتریان ممکن بوده و صورت می گیرد.

امروزه فروش و تقاضای بالای چراغ های خورشیدی خیابانی و لامپ رشته ای پارس شهاب به علت ویژگی های ستودنی و عالی و مصرف انرژی پایین و صرفه جویی در تمام هزینه ها و نیز ایجاد روشنایی در تاریکی و تأمین امنیت صورت می گیرد.

توزیع چراغ خورشیدی در اشکال و طرح ها و راندمان های متفاوتی صورت می گیرد. این محصولات کاملا تضمین شده بوده و از طول عمر بسیار بالایی برخوردار می باشند. توزیع این محصولات به اقصی نقاط کشور در حال انجام می باشد.

این چراغ های خورشیدی به علت اثبات کیفیتی عالی و قابل ستایش همواره مورد تقاضای بازار های داخلی و نیز کشور های خارجی قرار گرفته است و توانسته صادراتی پر رونق را برای کشور عزیزمان رقم بزند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *