پکیج خورشیدی عشایری وسیله است قابل حمل و بسیار کاربردی که در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از سیستم های روشنایی عملکرد بسیار آسانی دارند و به راحتی قابلیت تامین برق را برای مصارف مختلف دارند.

لازم به ذکر است که این نوع از محصولات روشنایی در ابعاد و توان های مختلف ساخته می شوند. هرچه توان تولید سیستم بالاتر باشد کارایی آن و میزان تولید برق آن نیز بیشتر است.

در این بین پکیج های عشایری در توان 30 وات کارایی ها و مزیت های متفاوتی دارند و در مدل و کیفیت های متنوعی تولید می شوند بنابراین دارای لیست قیمت متفاوتی در بازارهای فروش خواهند بود.

در این مقاله در مورد لیست قیمت انواع سیستم های خورشیدی 30 وات، تجهیزات استفاده شده در این نوع محصولات و همچنین مصرف کننده های آن ها نیز صحبت می کنیم.

 

لیست قیمت انواع پکیج خورشیدی 30 وات

لازم به ذکر است که این نوع از سیستم های عشایری در توان 30 وات مزیت های زیادی دارند بنابراین نسبت به سایر توان ها بیشتر مورد استقبال قرار گرفته اند و در نهایت بیشتر به فروش می رسند. همین امر بر روی لیست قیمت این نوع از سیستم ها اثرگذار خواهد بود.

همچنین این نوع از پکیج های عشایری خورشیدی در برندهای مختلف و با کیفیت متفاوت در کشورهای گوناگون تولید می شوند. از طرفی در داخل بازارهای فروش داخل کشور شاهد نوسان قیمت لحظه ای هستیم. بنابراین تمامی این عوامل باعث می شود که ما نتوانیم لیست قیمت این نوع از محصولات را در سایت قرار دهیم.

شما خریداران گرامی برای دریافت لیست قیمت این نوع از سیستم های روشنایی بهتر است با مشاوران فروش مجموعه تماس بگیرید و از آخرین قیمت های به روز رسانی شده مطلع شوید.

 

تجهیزات به کار رفته در انواع سیستم روشنایی 30 وات

در ساخت انواع پکیج های خورشیدی در توان 30 وات از تجهیزات منحصری استفاده می شود که منحصرا برای این نوع از محصولات روشنایی می باشد.

لازم به ذکر است که در انتخاب تجهیزات باید نهایت دقت را داشت زیرا کیفیت و ماندگاری نهایی محصول به تجهیزات به کار رفته بستگی دارد.

در این بخش قصد داریم تجهیزات به کار رفته در انواع پکیج روشنایی عشایری 30 وات را نام ببریم.

این تجهیزات شامل:

  1. پنل خورشیدی 30 وات
  2. باتری 12 ولت 18 آمپر
  3. شارژکنترلر 5 آمپر
  4. بدنه فلزی
  5. کابل ضدآب
  6. کابل شارژ تلفن همراه
  7. لامپ های روشنایی دی سی

 

مصرف کننده های انواع محصولات خورشیدی عشایری 30 وات

این نوع از پکیج های خورشیدی عشایری در توان 30 وات بسیار سبک بوده و ابعاد کوچکی نیز دارد بنابراین افراد زیادی خواهان استفاده از آن هستند.

مصرف کننده های این نوع از پکیج های خورشیدی عشایری شامل:

  1. گروه عشایران
  2. گروه دامداران
  3. گروه کشاورزان
  4. گروه کوهنوردان
  5. کمپ های مسافرت
  6. مناطق دور از برق

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *