پکیج خورشیدی عشایری وسیله ای است قابل حمل که با نور خورشید شارژ شده و انرژی تولید شده را در باتری پشتیبانی خود ذخیره می کند. بنابراین می توان در مواقعی که دسترسی به برق نداریم از انواع پکیج های خورشیدی از نوع عشایری استفاده کنیم.

این نوع از سیستم های قابل حمل مزیت ها و همچنین ویژگی های بسیار زیادی دارند، به طوری که این مزیت ها باعث شده است تا نظر اکثر مشتریان و خریداران به این از محصولات جلب شود.

گفتنی است که از این سیستم های روشنایی عشایری می توان در هر شرایط و محیطی استفاده کرد. به خصوص در ایران به دلیل تابش بالای نور خورشید بهترین موقعیت برای استفاده از این نوع محصولات فراهم شده است.

در این مقاله کوتاه قصد داریم در مورد لیست قیمت عمده انواع پکیج های عشایری و لامپ ال ای دی 9 وات کلوربزرگترین سازنده های این نوع از محصولات و همچنین مزیت های آن ها صحبت کنیم.

 

لیست قیمت عمده انواع پکیج های خورشیدی عشایری

همانطور که در بخش مقدمه همین مقاله گفته شد، این نوع از محصولات روشنایی قابل حمل در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است که بزرگترین مصرف کننده های این نوع از سیستم های روشنایی کشورهایی هستند که در موقعیت آب و هوایی گرم و خشک قرار دارند.

همچنین این نوع از سیستم های روشنایی مزیت های فراوانی دارند که باعث جلب توجه خریداران در تمامی بازارهای جهان شده است بنابراین استفاده از آن ها به شدت افزایش یافته است و همین مورد باعث تولید انبوه و عمده این نوع از محصولات خواهد شد.

در واقع به دلیل افزایش مصرف و در پی آن افزایش تولید شاهد آن هستیم که لیست قیمت ها به صورت عمده در اختیار خریداران قرار گیرد.

نکته ای که وجود دارد این است که در بازارهای داخلی شاهد نوسان قیمت هستیم بنابراین شما خریداران و مشتریان گرامی برای دریافت لیست قیمت عمده انواع محصولات عشایری با مشاوران فروش مجموعه تماس بگیرید.

 

بزرگترین تولیدکننده های پکیج های روشنایی عشایری

امروزه به دلیل افزایش استفاده از محصولات خورشیدی و لامپ ال ای دی 9 وات لیتومکس کشورهای زیادی در حال ساخت این نوع از محصولات روشنایی هستند. در این بخش قصد داریم به تعدادی از این کشورها اشاره کنیم.

این کشورها شامل:

  1. کشور ایران
  2. کشور چین
  3. کشور کره
  4. کشور هند
  5. کشور تررکیه
  6. کشور مالزی
  7. کشور تایوان

 

مزیت های انواع سیستم های های روشنایی عشایری

همانطور که در بخش مقدمه اشاره شد، این نوع از پکیج های عشایری خورشیدی به دلیل مزیت های زیادی که دارند مورد استقبال و توجه قرار گرفته اند. در این بخش قصد داریم به مهمترین مزیت ها این نوع پکیج های خورشیدی اشاره کنیم.

این مزیت ها شامل:

  1. ارزان بودن قیمت
  2. سبک بودن وزن
  3. ابعاد مناسب
  4. کیفیت بالا
  5. طول عمر بالا
  6. قابلیت حمل آسان
  7. خدمات پس از فروش
  8. ضمانت 12 ماه محصول

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *