پکیج خورشیدی قابل حمل سیستم روشنایی است که به دلیل وزن سبک و ابعاد کوچک قابلیت حمل و جابه جایی بسیار آسانی دارد. به همین جهت از این نوع محصولات روشنایی در محیط های مختلف می توان استفاده کرد.

این نوع از محصولات خورشیدی در توان های مختلف و با کیفیت های متفاوت تولید می شوند. لازم به ذکر است که توان تولیدی محصول خورشیدی و همچنین قطعات استفاده شده در آن بر قیمت نهایی محصول موثر است.

همچنین گفتنی است که قیمت یکی از مواردی است که مشتریان و خریداران در بازارهای فروش داخلی و حتی خارجی بیشتر به آن توجه می کنند بنابراین سازندگان این نوع از محصولات روشنایی باید محصولی را تولید کنند که علاوه بر راندمان بالا قیمت مناسبی نیز داشته باشد.

در این مقاله به صورت کوتاه در مورد هر یک از موارد زیر توضیح می دهیم.

  1. انواع سیستم های روشنایی قابل حمل
  2. قیمت عمده انواع سیستم های قابل حمل
  3. شرکت های فعال خرید و فروش این نوع از محصولات خورشیدی

 

معرفی انواع سیستم های روشنایی قابل حمل

باید به این موضوع توجه داشت که پکیج های خورشیدی قابل حمل در توان های متفاوتی و همچنین در طرح ها و مدل های متنوعی تولید می شوند.

به هر حال به دلیل وجود بازارهای رقابتی، سازندگان این نوع از سیستم های روشنایی باید محصولی را ارئه دهند که متنوع بوده، دارای راندمان بالا باشد و همچنین قیمت ارزانی نیز داشته باشد.

در این بخش قصد داریم در مورد انواع سیستم های روشنایی قابل حمل صحبت کنیم.

این نوع سیستم های خورشیدی شامل:

  1. سیستم های روشنایی 12 ولت
  2. سیستم های روشنایی 220 ولت
  3. سیستم های روشنایی با قابلیت روشنایی چند عدد لامپ
  4. سیستم های روشنایی با قابلیت روشن سازی یک عدد تلویزیون
  5. سیستم های روشنایی دارای یخچال خورشیدی

 

قیمت عمده انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل

این نوع از سیستم های روشنایی با توجه به موارد زیادی دارای قیمت های متنوعی هستند ولی عاملی که باعث می شود تا این نوع از محصولات روشنایی با قیمت عمده توزیع شوند، استفاده بیش از پیش این نوع سیستم های خورشیدی است.

عوامل زیادی بر روی قیمت انواع سیستم های روشنایی قابل حمل تاثیر می گذارند.

عواملی همچون:

  1. نوع قطعات استفاده شده
  2. نحوه عملکرد و کارایی
  3. میزان راندمان
  4. کشور سازنده
  5. میزان تقاضا در بازار
  6. میزان تولید

شرکت های فعال خرید و فروش این نوع از محصولات روشنایی

همانطور که می دانید به دلیل مزیت های زیادی که انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل دارند استفاده از آن ها در سراسر جهان افزایش یافته است. به همین دلیل نیاز بازار برای تامین این نوع از محصولات روشنایی افزایش یافته است.

در این بین شرکت های زیادی مشغول خرید و فروش این نوع از سیستم های قابل حمل هستند که یکی از این شرکت ها، شرکت سورا سل (souracell) می باشد که بهترین و با کیفیت ترین محصولات خورشیدی را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *