پروژکتور سولار دارای ساختار بسیار ویژه ای است. این نوع از چراغ های روشنایی از یک عدد پنل خورشیدی به همراه یک عدد باتری پشتیبانی در توان های مختلف 30 واتی، 60 واتی، 100 واتی، 150 واتی و حتی 200 واتی تولید می شوند.

لازم است بدانید که تمامی توان های تولیدی ذکر شده از تجهیزات با کیفیت برای تولید آن ها استفاده شده است و در بین آن ها می توان گفت که چراغ روشنایی از نوع سولار در توان 60 وات یکی از ارزان قیمت ترین و همچنین پرکاربردترین انواع محصولات لامپ خورشیدی می باشند.

گفتنی است که این نوع از لامپ های خورشیدی در توان 60 وات قابلیت نصب تا ارتفاع 8 متری را داشته و اگر بالاتر از ارتفاع 8 متری نصب شود چراغ روشنایی دچار پراکندگی نور خواهد شد و بنابراین بهترین ارتفاع از 3 متر تا 8 متر برای نصب این سیستم می باشد.

در این نوشته عنوان هایی معرفی خواهد شد که اطلاعات دقیقی را در مورد این نوع از محصولات در اختیار شما خریدرارن قرار می دهد.

این عنوان ها شامل:

  1. معرفی انواع محصولات چراغ خورشیدی در توان 60 وات
  2. معرفی موارد مصرفی انواع لامپ های چراغ خورشیدی در توان 60 وات

 

معرفی انواع محصولات چراغ خورشیدی در توان 60 وات

همانطور که می دانید انواع پروژکتور های سولار در توان 60 وات محصولات پرمصرفی هستند که در اکثر فضاها برای تولید روشنایی، مورد استفاده قرار می گیرند.

این نوع از محصولات چراغ روشنایی از نوع خورشیدی در توان 60 وات در مدل ها و انواع مختلف طراحی می شوند که در این قسمت به تعدادی از پرمصرف ترین آن ها اشاره خواهیم کرد.

این نوع از چراغ های روشنایی از نوع خورشیدی 60 واتی شامل:

  1. چراغ های روشنایی 60 واتی مجهز به سنسور فتوسل
  2. چراغ های روشنایی 60 واتی با گواهی ضدآب
  3. چراغ های روشنایی 60 واتی با بدنه فلزی
  4. چراغ های روشنایی 60 واتی با لامپ LED
  5. چراغ های روشنایی 60 واتی با 12 ماه ضمانت

 

معرفی موارد مصرفی انواع پروژکتور سولار در توان 60 وات

با توجه به این نکته که این نوع از لامپ های چراغ روشنایی در توان 60 وات قادر هستند تا مساحتی در حدود 55 متر مربع را روشن سازند و بدون نیاز به سیم کشی و برق شهری نور مورد نیاز را تامین می کنند. می توان از آن ها در محیط های مختلف استفاده کرد.

این محیط ها شامل:

  1. محوطه پارکینگ ها
  2. محوطه انبارها
  3. محوطه سوله ها
  4. ورودی منازل
  5. ورودی شرکت ها
  6. محوطه پارک ها
  7. محوطه باغ و باغچه
  8. فضای پیاده روها

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *