پکیج خورشیدی عشایری نوعی محصول الکتریکی است که برای عشایران و گروه های دیگر بسیار مناسب است. در ساخت این نوع از محصولات روشنایی از یک پنل برای جذب نور خورشید استفاده می شود. نور خورشید جذب شده طی فرایندی تبدیل به انرژی برق خواهد شد و در نتیجه می توان از این نوع محصولات در مواقعی که دسترسی به برق نداریم استفاده کنیم.

گفتنی است که علاوه بر عشایران گروه های دیگری همچون دامداران، کشاورزان، زنبورداران، کوهنوردان و حتی مسافران برای تامین انرژی برق خود می توانند از این نوع سیستم های روشنایی دو لامپه استفاده کنند.

گفتنی است که استفاده از این نوع محصولات خورشیدی بسیار راحت و آسان است بنابراین خرید و فروش این نوع از محصولات افزایش یافته است.

در این مقاله در مورد موارد زیر توضیح داده خواهد شد.

  1. قطعات ساخت انواع سیستم های روشنایی دو لامپه
  2. بزرگترین برندهای سازنده این نوع از محصولات خورشیدی
  3. عوامل موثر بر قیمت یک محصول خورشیدی دولامپه

 

قطعات ساخت پکیج های خورشیدی عشایری دو لامپه

در ساخت این نوع از محصولات از تعدادی قطعه مرغوب و درجه یک استفاده شده است. لازم به ذکر است که برای انتخاب قطعاب مورد استفاده باید به توان تولیدی محصول و همچنین ظرفیت کاربردی آن بسیار توجه کرد.

در این بخش قصد داریم مهمترین قطعات استفاده شده را نام ببریم.

این قطعات شامل:

  1. پنل یا همان صفحه خورشیدی
  2. باتری خورشیدی
  3. شارژ کنترلر مخصوص سیستم های خورشیدی
  4. مبدل مخصوص سیستم های خورشیدی
  5. لامپ های LED و یا SMd
  6. تعدادی سوکت برای شارژ گوشی همراه

 

بزرگترین برندهای سازنده سیستم های روشنایی دو لامپه

با توجه به این موضوع که مزیت های انواع پکیج های خورشیدی عشایری بسیار بالا است، بنابراین در سال های اخیر استفاده از آن ها افزایش یافته است. پس گفتنی است که شرکت های زیادی در سراسر جهان این نوع محصولات روشنایی دو لامپه را با درجه کیفیت و قیمت متفاوت تولید می کنند و آن ها را در بازارهای فروش توزیع می کنند.

در این بخش به تعدادی از این برندها اشاره خواهیم کرد.

  1. برند یورونت
  2. برند سونکس
  3. برند کامیسف
  4. برند پاور کینگ
  5. برند ینگلی سولار

 

عوامل موثر بر روی قیمت یک محصول روشنایی سیار دو لامپه

لازم به ذکر است که عوامل زیادی بر روی قیمت پکیج های خورشیدی عشایری که یکی از اصلی ترین عامل فروش محصول است تاثیرگذار می باشد. عواملی همچون کیفیت تجههیزات استفاده شده، طول عمر و ماندگاری یک محصول خورشیدی، شرکت سازنده آن و همچنین میزان فروش بر قیمت عمده و نهایی محصول موثر است.

در واقع هر چه استقبال از این نوع سیستم های روشنایی بیشتر باشد، میزان فروش بیشتر بوده و محصول با قیمت عمده در بازارهای فروش توزیع می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *