لامپ خورشیدی معابر توسط تولیدکنندگان حوزه سیستم های خورشیدی طراحی می شوند و در توان های مختلف از توان 30 وات تا توان 400 وات در بازارهای تجاری بین المللی و داخلی با قیمت ارزان و مناسب به فروش می رسند.

کاربران و خریداران با توجه به نیاز روشنایی که دارند توان تولیدی مورد نظر را انتخاب می کنند. به عنوان مثال اگر کاربری قصد روشن کردن مساحت زیادی داشته باشد باید از انواع چراغ های خورشیدی در توان های بالا استفاده کند که بتواند در ارتفاعات بالاتری تا 12 متر آن ها را نصب کرده و مساحت بیشتری را بتوانند روشن کنند.

یکی از توان تولیدی که بسیار مورد توجه کاربران و خریداران قرار می گیرد، انواع چراغ های سولار معابر در توان 90 وات است که با قابلیت های قابل توجهی ساخته شده و روانه بازارهای تجاری داخلی و بین المللی می شوند.

می توانیم اطلاعات بیشتری را از این محصولات چراغ روشنایی در اختیار شما خوانندگان و مشتریان قرار دهیم. بنابراین دو عنوان زیر را معرفی خواهیم کرد.

انواع چراغ سولار معابر در توان 90 وات با چه مشخصات فنی ساخته می شوند؟

قیمت ارزان انواع چراغ سولار معابر در توان 90 وات به چه عواملی بستگی دارد؟

 

انواع چراغ سولار معابر در توان 90 وات با چه مشخصات فنی ساخته می شوند؟

مشخصات فنی در محصولات خورشیدی بسیار مهم و قابل توجه هستند و خریداران انتظار دارند تا این مشخصه های فنی انواع لامپ های خورشیدی معابر بصورت کاتالوگ در اختیار آن ها قرار بگیرد.

مشخصه های فنی نشانگر طول عمر و کارایی و همچنین قبلیت های انواع سیستم های چراغ سولار هستند و باید بصورت دقیق و کامل مشخص شوند.

در این قسمت از متن و نوشته می توانیم بصورت جزئی در مورد مشخصه های فنی انواع چراغ های سولار از نوع معابر و در توان 90 توضیحاتی ارائه دهیم.

این مشخصه های فنی شامل:

باتری از نوع لیتیوم کادمیوم

شارژرفلشر از نوع PWM

پنل از نوع پلی کریسیتال

سنسور از نوع فتوسل و حرکتی

لامپ از نوع LED

بدنه از نوع ضدآب

 

قیمت ارزان انواع لامپ خورشیدی معابر در توان 90 وات به چه عواملی بستگی دارد؟

می توان گفت که لامپ های خورشیدی از نوع معابر و در توان 90 وات از محصولاتی هستند که در بازارهای تجاری علاوه بر اینکه از کیفیت خوبی بهره گرفته اند بلکه با قیمت بسیار ارزان و مناسب به فروش می رسند.

عامل های زیادی بر روی قیمت نهایی این نوع از محصولات تولیدکننده نور و روشنایی تاثیر خواهد گذاشت. این عوامل شامل:

تجهیزات کاربردی

طراحی

ساختار نهایی چراغ سولار

کیفیت محصول

تعداد خرید در روز

قابلیت های محصول

تعداد تولید در روز

بازارهای رقابتی سراسری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *