امروزه توجه به منابع انرژی و صرفه جویی در مصرف این منابع به خصوص برق، باعث به وجود آمدن محصولاتی شده است که انرژی مورد نیاز خود را برای روشنایی از منابع دیگر دریافت می کنند. یکی از مهمترین منابع انرژی که بی پایان و کاملاً رایگان است، انرژی خورشیدی می باشد، انواع پرژکتور خورشیدی درجه یک نیز بر همین اساس تولید و عرضه شده است و مورد توجه بسیاری از افراد و حوزه های کاری گوناگون قرار دارد.

در این مقاله به تامین نیرو پرژاکتور ،ال ای دی ها و لامپ مهتابی کوچک بپرداخته ایم و در اینجا در اختیار شما قرار داده ایم.

عرضه کننده انواع پرژکتور خورشیدی درجه یک

کارایی پرژکتور خورشیدی به چه صورت است؟

کارایی پرژکتور خورشیدی به چه صورت است؟ پروژکتور خورشیدی که به اصطلاح به آن چراغ خورشیدی نیز می گویند، با هدف کاهش مصرف برق و هزینه های ناشی از آن به وجود آمده است، از طرفی این محصولات به دلیل قابلیت های ویژه و عدم محدودیت مکانی، از کالاهای مورد استقبال بسیاری از صنایع است.

بعضی از مکانها از لحاظ سیم کشی برق یا نصب پریز، و سایر ادوات برقی دارای محدودیت می باشند و از طرفی نیاز به روشنایی و نور، باعث شده که عده ای به فکر نصب و استفاده از پروژکتورهای خورشیدی در این مکانها بیفتند.

کارایی پرژکتور خورشیدی بدین صورت است که در این وسیله نور خورشید توسط پنل های ویژه ای جذب می شود، این نور در طول روز ذخیره شده و به هنگام شب و زمان تاریکی هوا، چراغ روشن شده و نور محیط، تامین می شود.
البته میزان شارژ این منبع بستگی به مکان مورد استفاده و میزان و زاویه ی نور خورشید دارد، اگر نور خورشید به طور مستقیم به این پنل های بتابد، مدت زمانی حدود ۴ تا ۱۲ ساعت طول می کشد تا باطری داخلی به طور کامل شارژ شود.

در مکانهای مختلفی مانند: باغچه، باغ، بوستان، جاده ها، معابر، کانکس ها، تابلوهای تبلیغاتی، محوطه ویلاها و حتی محوطه کارخانه ها نیز می توانند از این وسایل خورشیدی استفاده کنند.

طرح های نوین و به روز در تولید لامپ هالوژن 7 وات افراتاب برای فضای داخلی ساختمان به وجود آوردیم که شما را به دیدن آن دعوت میکنیم.

معتبرترین فروشندگان انواع پرژکتور خورشیدی

معتبرترین فروشندگان انواع پرژکتور خورشیدی معتبرترین فروشندگان انواع پرژکتور، بسته های کامل این محصولات را در سایز ها و مدلهای گوناگون عرضه می کنند، یک بسته ی کامل شامل پرژکتور، پنل خورشیدی، باطری سیلد اسید، کنترل شارژ تایمردار و چند متر کابل می باشد.

این نورافکن های خاص، در انواع ۴۰، ۶۰ و ۱۰۰ واتی تولید شده اند و می توان آنها را در مکانهای گوناگون نصب کرد، راحتی استفاده از این محصولات، نصب آسان، هزینه های بسیار پایین آن و حمل راحت این کالاها باعث شده که جزء وسایل کارآمد و مفید باشند و حتی به عنوان یک وسیله ی اورژانس به کار روند که دارای نور سفید زیادی می باشند و با خیال راحت در شرایط آب و هوایی گوناگون قابل استفاده هستند.

این چراغ ها را می توان با ابزار کنترل از راه دور، روشن و خاموش کرد و یا با گذاشتن آن در حالت اتوماتیک، این قابلیت را دارا می باشند که به محض تاریک شدن محیط، خود به خود روشن شوند.

قیمت این محصولات با توجه به نوع، ابعاد، قدرت و توان آن، نحوه و میزان سفارش محصول و شرکت تولیدکننده ی آن متفاوت می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *