چراغ خورشیدی در واقع متشکل از دو قسمت است یک لامپ کم مصرف از جنس ال ای دی و یک منبع تغذیه از جنس سلول خورشیدی که در روز ها انرژی الکتریسیته را ذخیره و در شب ها از آن استفاده می کند از چراغ خورشیدی فضای باز بیشتر در معابر عمومی و پارکها و… استفاده می گردد.

عرضه انواع چراغ خورشیدی فضای باز

در این مقاله به تامین نیرو پرژاکتور ،ال ای دی ها و لامپ مهتابی کوچک بپرداخته ایم و در اینجا در اختیار شما قرار داده ایم.

نوردهی چراغ خورشیدی فضای باز

نوردهی چراغ خورشیدی فضای باز

نوردهی چراغ خورشیدی در فضای باز در شب ها قوی تر است زیرا آلودگی نوری وجود ندارد و بازدهی نوری آن بالاتر است.

چراغهای خورشیدی معمولاً در جلوی درب منازل و یا به صورت چراغ های پایه دار در پارک ها و حتی در خیابان ها به منظور روشن کردن فضای تاریک شهر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

این چراغ ها که دارای سنسور های هوشمند هستند می توانند حرکت عابرین پیاده را ردیابی نموده و مدار باتری خورشیدی را به لامپ وصل کنند تا روشن شود.

همچنین در این چراغ ها با اضافه کردن سنسوری دیگر به نام فتوسل که وظیفه کنترل نور را بر عهده دارد از اتلاف انرژی و روشن ماندن لامپ در روز جلوگیری می کنند.

عرضه چراغهای خورشیدی در سراسر کشور صورت می پذیرد و شرکتهای الکترونیک داخل کشور اقدام به ساخت این چراغ ها نموده و  آنها را به سازمانها و نهادهای دولتی برای روشنایی و زیباسازی شهر و خیابان ها می فروشند.

مزایای استفاده از چراغ های خورشیدی چیست؟ این چراغ ها مصرف انرژی بسیار پایینی داشته و همچنین به خاطر استفاده از منبع پایان ناپذیر خورشیدی هیچ گونه هزینه برقی را برای خریداران به همراه ندارد همچنین چراغ ها داری نور و بازدهی قابل قبول می باشند و وجود سنسور های فتوسل و حرکتی باعث شده که  اتلاف انرژی در آنها به صفر برسد.

تولیدکننده انواع چراغ خورشیدی فضای باز

تولیدکننده انواع چراغ خورشیدی فضای باز

طرح های نوین و به روز در تولید لامپ هالوژن 7 وات افراتاب برای فضای داخلی ساختمان به وجود آوردیم که شما را به دیدن آن دعوت میکنیم.

تولید کنندگان تجهیزات الکتریکی از شرکت های دانش‌بنیان گرفته تا شرکت‌های فنی مهندسی به تولید تجهیزات الکترونیکی از قبیل لامپهای ال ای دی و اس ام دی و پنل های خورشیدی مشغول هستند آنها با توجه به تکنولوژی روز دنیا و دانش بومی این تجهیزات را با بالاترین کیفیت ساخته و روانه بازار می کنند.

کشور ما با داشتن نیروهای جوان و متخصص در شرکت‌ های دانش‌بنیان توانسته است به تکنولوژی ساخت پنل های خورشیدی دست پیدا کند از این رو می تواند مازاد آن را به کشورهای همسایه نظیر عراق، افغانستان، پاکستان و… صادر کند و باعث ارز آوری برای کشور شود

تولید این چراغ ها با توجه به نیاز بازار و تقاضای مصرف کنندگان انجام می گیرد و هزینه تولید انواع چراغ و پنل های خورشیدی بسیار بالا ولی با صرفه می باشد به همین دلیل چراغهای خورشیدی هم گران قیمت هستند اما دارای کارایی و طول عمر و ماندگاری زیاد هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *