قیمت سیستم خورشیدی قابل حمل یا پرتابل بستگی به تجهیزات به کار رفته در آن مانند نوع باتری و توان مصرفی آن دارد. سیستم های خورشیدی دسته ای از وسایل تامین کننده برق برای مکان هایی است که امکان دسترسی به شبکه برق کشور را ندارند.

عرضه انواع سیستم خورشیدی قابل حمل با نازل ترین قیمت ها

در این مقاله به تامین نیرو پرژاکتور ،ال ای دی ها و لامپ مهتابی کوچک بپرداخته ایم و در اینجا در اختیار شما قرار داده ایم.

ویژگی های سیستم خورشیدی قابل حمل

ویژگی های سیستم خورشیدی قابل حمل انرژی خورشیدی یکی از منابع طبیعی و نامحدود تامین کننده انرژی مورد استفاده در تجهیزات مختلف می باشد که ویژگی های آن سبب شده است تا استفاده از آن با همه نوع کاربری و صنایع مختلف امکان پذیر باشد.

استفاده از چنین منابعی سبب خواهد شد تا انرژی های طبیعی جایگزین مناسبی برای انرژی های تولید شده توسط انسان باشد که با خطر نابودی روبرو هستند.

سیستم های خورشیدی که امروزه طراحی و ساخته می شوند به دو نوع سیستم های ثابت و متحرک یا پرتابل دسته بندی می شوند.

سیستم های ثابت که در یک مکان نصب شده و قابلیت جابه جایی ندارند. اما هدف مهم تولید سیستم های قابل حمل امکان استفاده از این شبکه ها در مکان هایی است که با کمبود برق مواجه بوده و نیازمند استفاده از آن می باشند.

به عنوان مثال عشایر، طبیعت گردان و کوهنوردان از جمله افرادی هستند که نیاز به انرژی برق کم مصرف دارند و ویژگی های سیستم خورشیدی پرتابل این امکان را برای آنها فراهم ساخته است تا از این انرژی خدادادی استفاده نمایند.

از دیگر ویژگی های موجود در این شبکه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابل سازگاری با مناطق مختلف آب و هوایی و شرایط جغرافیایی خاص
  • نصب آسان، بازدهی و راندمان بالا

از آن جا که نحوه تامین انرژی در این سیستم ها به صورت مداوم نیست به عبارتی دیگر وابسته به انرژی خورشید می باشد بنابراین در آنها وسیله ای مانند باتری باید استفاده شود تا قابلیت ذخیره سازی انرژی در آنها ایجاد شود.

به این منظور در سیستم های خورشیدی یک اینورتر برای تولید جریان و نوعی شارژ کنترل برای جلوگیری از عمل شارژ و تخلیه باید قرار داده شود تا عملکرد درست آن را به دنبال داشته باشد.

طرح های نوین و به روز در تولید لامپ هالوژن 7 وات افراتاب برای فضای داخلی ساختمان به وجود آوردیم که شما را به دیدن آن دعوت میکنیم.

مراکز فروش سیستم خورشیدی قابل حمل در ایران

مراکز فروش سیستم خورشیدی قابل حمل در ایران در مراکز فروش سیستم خورشیدی قابل حمل یکی از نکاتی که به مراجعه کنندگان توضیح داده می شود ویژگی ها و مشخصات فنی و همچنین نحوه کار با دستگاه است.

این دستگاه که نوعی پکیج به شمار می آید از اجزایی مانند لامپ، فن و آی پد تشکیل شده است که هر کدام مدت زمان استفاده خاصی دارند.

از طرفی علاقمندان به خرید که ممکن است این دستگاه را برای مصارف شخصی یا پرسنلی مرتبط با یک سازمان مورد استفاده قرار دهند لازم است تا در مورد نحوه کار با دستگاه اطلاعات لازم را از فروشنده دریافت دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *