امروزه یکی از روشهای تامین انرژی برق در دنیا استفاده از نور خورشید می باشد، که خوشبختانه در حال حاضر در کشورمان هم در حال گسترش و استقبال مردم شده است،  بهترین راه برای تهیه آن، خرید پکیج برق خورشیدی از مرکز اصلی می باشد، و پیشنهاد ما به شما این است که حتماً قبل از اقدام به خرید، با ارتباط با کارشناسان و مشاوران ما، کلیه تجهیزات برقی خود را با آنها در میان بگذارید، تا مناسب ترین پکیج برق خورشیدی را به شما معرفی نمایند.

برای اطلاعات دقیق تر و کاملتر در مورد پنل ها،پرژاکتورها و انواع لامپ شمعی سیدکو به این بخش وارد شوید.

خرید پکیج برق خورشیدی از مرکز اصلی

پکیج برق خورشیدی ایرانی یک انتخاب مناسب

پکیج برق خورشیدی ایرانی یک انتخاب مناسب در واقع انرژی خورشیدی یک منبع کاملا پاک و دور از هر گونه آلودگی های زیست محیطی و تمام نشدنی است، این پکیج ها بر اساس نوع استفاده به دو دسته تقسیم بندی می شوند؛

  1. سیستم برق متصل به شبکه: در این روش برقی که از انرژی خورشید بدست می آید، به شبکه برق اصلی تزریق می شود، که این کار توسط اینورتر صورت می گیرد. بیشترین مناطقی که از روشهای متصل به شبکه استفاده می کنند؛ در داخل شهرها و مناطقی که دسترسی به برق دارند.
  2. سیستم برق مستقل از شبکه: این روش بیشتر کاربرد دارد تا روشهای متصل به شبکه، چون برقی که توسط انرژی خورشیدی بدست می آید را در باطری ذخیره کرده و توسط اینورتر به برق شهری تبدیل و نهایتاً به محل نصب این پکیجها می رساند، و نیازی به اتصال به شبکه ندارد و کاملاً مستقل عمل می کند.

این پکیج ها در انواع مختلف و متنوع تولید شده اند، که شما می توانید با انتخاب پکیج برق ایرانی، هم تنوع پذیری در این محصول را ببینید، و هم از تولید این محصول که به طور کاملا مستقل در داخل کشور صورت می گیرد، حمایت کنید.

استعلام قیمت پکیج برق خورشیدی درجه یک

استعلام قیمت پکیج برق خورشیدی درجه یک

آخرین اخبار در راستای لوازم الکتریکی و لامپ شمعی کلور را در اینجا بیابید.

پکیج برق ایرانی شامل اقلام زیر و از با کیفیت ترین و مرغوب ترین اقلام درجه یک موجود در بازار می باشند:

  • صفحه خورشیدی متناسب با مصارف برقی شما،که برای شارژ دستگاه مرکزی می باشد.
  • باطری داخلی، که این باطری برای ذخیره انرژی برق در زمان های سایه و یا در شب ها،که ذخیره آن بسته به نوع مصرف شما می باشد.
  • شارژر کنترلر، که دارای ip نفود ناپذیر می باشد،و همچنین در کقابل گرد و غبار بسیار مستحکم هستند.
  • اینورتر های بسیار مرغوب و از بهترین برندهای بازار.

جهت استعلام قیمت پکیج برق  می توانید از راه های ارتباطی ما که برای انجام راحتی شما در نظر گرفته ایم ارتباط مستقیم و یا به صورت آنلاین از قیمتهای به روز ما مطلع شوید و همچنین می توانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *