چراغ خورشیدی ایستاده حیاطی قابلیت نصب در ارتفاع های مختلف را دارد و هر چه ظرفیت لامپ سولار بالا باشد در نتیجه در ارتفاع بالاتر نصب میشود.

 

چراغ خورشیدی حیاطی

امروزه برای روشنایی محوطه های فضای باز مانند محوطه حیاط از نوع خاصی لامپ روشنایی استفاده می شود که نیازی به سیم کشی برق شهری ندارد.

این سیستم های روشنایی نور آفتاب را بصورت کامل دریافت کرده و در نهایت به روشنایی و نور تبدیل می کنند، که در بازارهای فروش با نام تجاری انواع چراغ خورشیدی حیاطی شناخته می شوند.

می توان از این سیستم های سولار برای ایجاد روشنایی حیاط محیط های زیر استفاده کرد.

بیمارستان ها

گارگاه ها

مدارس

کارخانه ها

مراکز آموزشی

ورزشگاه ها

انواع لامپ سولار ایستاده

لازم به ذکر است که بگوییم انواع چراغ های خورشیدی ایستاده از نوع حیاطی با توجه به موارد مصرفی که دارند و در قسمت قبل آن ها را معرفی کردیم در انواع مختلف ساخته می شوند.

به هر حال وجه اشتراک همگی آن ها این است که تا 12 ساعت امکان تامین روشنایی را دارند.

همچنین مهمترین مزیتی که این سیستم ها دارند این است که برای ایجاد نور در شب نیازی به برق 220 ولت و سیم کشی های پرهزینه نیست.

انواع لامپ های سولار بصورت زیر معرفی می شوند.

پنل جدا

سنسور دار

ضدآب

پنل متصل

بدنه فلزی

ریموت دار

لامپ ال ای دی

فتوسل دار

 

قیمت چراغ خورشیدی ایستاده حیاطی

قصد داریم در بخش آخر در مورد قیمت انواع محصولات روشنایی از نوع خورشیدی صحبت کنیم.

قیمت خرید این محصولات در بازارهای داخلی به دلیل وجود نوسان قیمت ارز ، بصورت تقریبی می باشد و نمی توان در این نوشته قیمت دقیق را در اختیار شما مصرف کنندگان قرار داد.

در نتیجه برای اطلاع از آخرین قیمت این نوع از لامپ های تولیدکننده روشنایی در انواع مختلف و ظرفیت های متفاوت می توانید با واحد فروش تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *