امروزه استفاده از انرژی های نو و تجدید پذیر به امری فراگیر تبدیل شده است. در همین راستا پرژکتور خورشیدی 60 وات با قیمت خوب و صرفه اقتصادی در حال تولید و عرضه می باشد. قیمت پرژکتور خورشیدی 60 وات در مقایسه با مزایای اقتصادی که برای مصرف کننده دارد، بسیار ناچیز می باشد. هم اکنون تولید پرژکتور در این واحد، به صورت گسترده و با کیفیتی مثال زدنی در تمامی اندازه ها با نور دهی و قدرت بالا، صورت می گیرد. در همین راستا با صرفه جویی بسیار زیاد در مصرف برق، این پرژکتور ها در حال جایگزینی با انواع سنتی آن می باشند.

برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید باتری خورشیدی و لامپ ال ای دی دست ساز مصارف خانگی با ما در تماس باشید.

ارائه پرژکتور خورشیدی 60 وات با قیمت خوب

مشخصات فنی پرژکتور خورشیدی 60 وات

مشخصات فنی پرژکتور خورشیدی 60 وات مشخصات فنی پرژکتور خورشیدی 60 وات برای استفاده در گاراژ ها، مغازه ها، حیاط منازل و … به شرح زیر می باشد:

  1. استفاده از باتری های لیتیومی تا ظرفیت های 25000 میلی آمپر، که این امر باعث نوردهی مداوم بعضا تا ده ساعت می شود.
  2. صفحات خورشیدی جداگانه برای هر پرژکتور باعث می شود تا از نیاز به کابل کشی و نصب تابلو برق بی نیاز شوید و بدین ترتیب نصب آن به شدت آسان می گردد. در همین راستا امکان استفاده از ریموت کنترل برای روشن یا خاموش کردن پرژکتور، تعبیه شده است.
  3. این نوع پرژکتور ها به دلیل قرارگیری در مکان های باز، در معرض آب و گرد و خاک مقاوم می باشند که از همین رو تحت استاندارد عایقی IP67 تولید می شوند تا از نفوذ هر چیزی به داخل آن و آسیب رسیدن به سیستم پرژکتور جلوگیری به عمل آید. تحمل دمایی در منفی ترین دما ها و گرم ترین مناطق از دیگر ویژگی های این نوع پرژکتور می باشد.
  4. عمر بالا و کارایی مناسب آن باعث می شود که با مرور زمان از کیفیت نوردهی آن کاسته نشود.

برای میزان مصرف کم از لامپ ال ای دی رشته ای برای روشنایی امکان خود در طرح و ولتاژ متفاوت اینجا بیابید.

تولید پرژکتور خورشیدی در ایران

تولید پرژکتور خورشیدی در ایران تولید پرژکتور خورشیدی در ایران با توجه به مدار جغرافیایی و پهنه وسیعی که کشورمان در آن قرار گرفته و جهت تابش خورشید در آن، می تواند باعث صرفه جویی بسیار در مصرف برق و هزینه های مرتبط با مصرف کننده گردد به طوری که هم اکنون اغلب کسانی که واحد های صنفی بزرگ دارند، از این روش برای کاهش هزینه های خود استفاده می کنند.
تولید این پرژکتور ها با بهره گیری از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه موجود، صورت می گیرد و به دلیل وجود منبع بی کران انرژی خورشیدی، تا سالیان سال می تواند برای مصرف کنندگان عزیز کارایی لازم را در هر زمان و مکان داشته باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *