امروزه بحث استفاده از چراغ های خورشیدی بسیار داغ است. درباره چراغ های خورشیدی چه می‌دانيد؟ آیا از انواع چراغ خورشیدی یزد آگاهی دارید؟ مزایای استفاده از این نوع چراغ ها چیست؟ چگونه می‌توان آن را با قیمت مناسب تهیه کرد؟ تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا در این زمینه اطلاعات تکمیلی به شما عزیزان ارائه کنیم؛

برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید باتری خورشیدی و لامپ ال ای دی دست ساز مصارف خانگی با ما در تماس باشید.

ارائه انواع چراغ خورشیدی در یزد

میزان نوردهی چراغ های خورشیدی

میزان نوردهی چراغ های خورشیدی چراغ ها از جمله لوازم روشنایی در منازل و معابر هستند که استفاده از آن ها بسیار متداول است اما این نوع چراغ ها همواره انرژی برق زیادی استفاده می‌کنند و با توجه به وجود بحران کمبود انرژی، استفاده از آن ها در همه جا مقرون به صرفه نیست.

به این منظور چراغ های خورشیدی طراحی شده‌اند که با استفاده از انرژی تجدید پذیر خورشید کار می‌کنند و نیازی به برق های سراسری برای کارکرد ندارند.

چراغ های خورشیدی انواع مختلفی دارند که عبارتند از چراغ های سولار، چراغ های خورشیدی سقفی، چراغ های خورشیدی دیواری، چراغ های خورشیدی ال ای دی و غیره. این چراغ ها در قسمت بالای خود دارای صفحه های جذب و ذخیره انرژی خورشید است. به این صفحه ها، صفحه های خورشیدی می‌گویند و میزان نوردهی چراغ های خورشیدی در شب به میزان انرژی ذخیره شده در این صفحات بستگی دارد. یعنی هر چه میزان این انرژی ذخیره شده بالا باشد، میزان نوردهی نیز بیشتر می‌شود. به همین دلیل باید این چراغ ها در مکان هایی استفاده شوند و نور خورشید در آنجا فراوان است.

برای میزان مصرف کم از لامپ ال ای دی رشته ای برای روشنایی امکان خود در طرح و ولتاژ متفاوت اینجا بیابید.

از چراغ های خورشیدی می‌توان در منازل، محوطه باغ ها، محوطه ویلاها، معابر، تیر های چراغ برق و غیره استفاده کرد و البته سعی می‌کنند شکل این چراغ ها را به گونه ای طراحی کنند که باعث زیبایی شهر و محوطه اطراف خانه ها شوند.

خرید چراغ خورشیدی مستقیم از کارخانه

خرید چراغ خورشیدی مستقیم از کارخانه امروزه استفاده از این نوع چراغ ها بسیار افزایش یافته است. خصوصا در شهرهایی مانند یزد که نور خورشید در آنجا فراوان است یا در مناطق خشک و کویری، استفاده از آن ها رو به افزایش است که دلیل آن این است که کسی برای انرژی مصرفی این چراغ ها، هزینه ای دریافت نمی‌کند و کاملا رایگان و در همه جا در دسترس است.

یکی از روش های متداول خرید چراغ خورشیدی، خرید مستقیم از کارخانه تولید آن است، چرا که در این روش به دلیل حذف واسطه ها قیمت آن مقرون به صرفه می‌شود. مشتریان می‌توانند جهت خرید مستقیم این محصول به سایت اینترنتی کارخانه تولید چراغ خورشیدی مراجعه و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *