چراغ های خورشیدی در بسیاری از اماکن از جمله معابر، پارکها، باغ ها، ویلاها، استخرها، خیابان ها و …  مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل دوام بالا و مقرون به صرفه بودن مورد استقبال مشتریان زیادی قرار گرفته اند و یکی از انواع پرفروش این محصول چراغ خورشیدی باغچه ای است که دارای مدل های متنوع و قیمت متفاوتی می باشد.

قیمت چراغ خورشیدی باغچه ای در سال 2020

میزان نوردهی چراغ های خورشیدی باغچه ای

میزان نوردهی چراغ های خورشیدی باغچه ای لامپ های خورشیدی به دلیل مقرون به صرفه بودن دارای محبوبیت فراوانی بوده و فروش بالایی دارند. این لامپ ها با استفاده از باتری شارژ می شوند و در طول روز با استفاده از نور خورشید شارژ می گردند و شب نیز با کم شدن نور محیط به صورت خودکار روشن خواهند شد.

میزان نوردهی چراغ خورشیدی با توجه به نوع باتری متفاوت می باشد. لامپ های خورشیدی دارای انواع مختلفی می باشند که یکی از آن ها چراغ سولار بوده که برای استفاده در باغ ها بسیار مناسب است این لامپ بدون نیاز به برق و باتری دارای لامپی کم مصرف از نوع ال ای دی می باشد که با چهار عدد صفحه خورشیدی که بر روی آن به کار رفته باعث ذخیره انرژی نور در داخل باتری می شود. 

این لامپ ها دارای ظاهری شیک و زیبا بوده و نیازی به سیم کشی ندارند و حداقل به مدت 100 هزار ساعت می توانند کار کنند همچنین مجهز به سنسور نور برای روشن شدن لامپ ها به صورت خودکار در هنگام شب می باشند. از ویژگی های چراغ های خورشیدی می توان به بادوام بودن، میزان نوردهی مناسب، بدون نیاز به سیم کشی، کم خطر بودن و … اشاره نمود.

خرید عمده چراغ خورشیدی باغچه ای از درب کارخانه

خرید عمده چراغ خورشیدی باغچه ای از درب کارخانه این روزها چراغ خورشیدی به دلیل کارایی و عملکرد بسیار مناسب، بازار فروش پررونقی دارد و مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. یکی از مراکز خرید چراغ خورشیدی به صورت عمده و با قیمت مطلوب همین مرکز می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و مشخصات محصول با کارشناسان فروش تماس حاصل نمایید. با خرید از این سایت در وقت و هزینه شما صرفه جویی می شود  و با کمترین هزینه بهترین محصول را دریافت می کنید همچنین کالا به محل مورد نظر ارسال می گردد و امکان مشاوره رایگان برای مشتری فراهم می باشد.

امروزه برندهای متعددی در کشور انواع چراغ خورشیدی را با استفاده از متریال درجه یک تولید می کنند که در این زمینه رقابت زیادی با یکدیگر دارند و سعی می کنند تا با ارائه محصولی باکیفیت رضایت مشتری را جلب نموده و فروش خود را بالاتر ببرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *