نورافکن خورشیدی در توان های مختلف طراحی و تولید می شود. توان های تولیدی که در سال های اخیر برای این نوع از محصولات در نظر گرفته شده است را می توان از 10 وات تا 600 وات دانست.

لازم به ذکر است که بگوییم هر چه توان تولیدی چراغ های سولار بالاتر باشد در نتیجه می توان گفت که برای ساخت این محصولات نیاز به تجهیزاتی با قدرت و ظرفیت بیشتری داریم.

همچنین این نوع از محصولات روشنایی در سال های اخیر مورد توجه و استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است و این موضوع به دلیل کارایی هایی است که این محصولات چراغ خورشیدی از نوع پروژکتوری دارند.

باید یادآوری کرد که در بین توان های تولیدی می توان گفت که یکی از پرمصرف ترین آن ها انواع لامپ های خورشیدی از نوع پروژکتوری در توان 30 وات می باشد.

در ادامه این مقاله می توانیم توضیحاتی را ارائه دهیم که با استفاده از این توضیحات بتوانید با این محصولات بیشتر آشنا شوید.

برای این منظور دو عنوان زیر را معرفی خواهیم کرد.

چراغ های سولار از نوع پروژکتوری در توان 30 وات تحت چه برندهایی به فروش می رسند؟

کارایی هایی که این نوع از پروژکتورهای سولار در توان 30 وات دارند کدام موارد است؟

 

چراغ های سولار از نوع پروژکتوری در توان 30 وات تحت چه برندهایی به فروش می رسند؟

باید بگوییم که کشور چین بزرگترین تولیدکننده انواع نورافکن های خورشیدی در سراسر جهان است. شرکت های چینی این نوع از محصولات روشنایی را در کیفیت و کارایی های متنوعی تولید می کنند.

محصولات چراغ سولار که از کیفیت بالایی برخوردار است توسط شرکت های تولیدی گارانتی می شوند که اغلب این ضمانت بصورت 12 ماه می باشد.

در این قسمت از متن قصد داریم تا برندهای معتبر سازنده انواع چراغ های سولار از نوع پروژکتوری و در توان 30 وات را معرفی کنیم.

این برندهای معتبر تحت عنوان های زیر معرفی خواهند شد.

solar light

souracell

jortan

estar

solar star

plato

solar panel light

euronet

 

کارایی هایی که این نوع از نورافکن خورشیدی در توان 30 وات دارد کدام موارد است؟

لازم است بگوییم که دلیل اصلی اینکه این نوع از چراغ های نورافکن خورشیدی امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد این است که این محصولات با کارایی و قابلیت های قابل توجهی تولید می شوند.

در این قسمت از نوشته قصد داریم تا به تعدادی از مهمترین کارایی هایی که این نوع از چراغ های سولار در توان 30 وات دارند اشاره کنیم.

این کارایی ها شامل:

قابل نصب تا ارتفاع 4 متری

تامین روشنایی محوطه های درونی

نصب راحت

تامین روشنایی محوطه های بیرونی

دارای گواهی ضدآب

تامین روشنایی تا 12 ساعت

نصب بدون نیاز به تخصص

تامین روشنایی با دریافت نور خورشید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *