انواع چراغ خورشیدی دیوارکوب در تنوع رنگی و اندازه های مختلف با کیفیت های فوق العاده عرضه می گردد. اگر برای بیرون خانه، حیاط ، ایوان، راهرو، پاسیو احتیاج به لامپی دارید که با لامپ های متداول تفاوت داشته باشد و نیاز های مربوط به این مکان ها را فراهم نماید، ما برای شما یک محصول بی نظیر و هیجان انگیز داریم.قیمت این محصول بسیار مناسب بوده و توسط بازرگانی فروش تعیین می گردد.

ما در اینجا شمارا با انواع پرژاکتور و لامپ زنون 55 وات آشنا خواهیم ساخت.

قیمت انواع چراغ خورشیدی دیوارکوب در برندهای متفاوت

صرفه جویی در مصرف برق با استفاده از چراغ خورشیدی

صرفه جویی در مصرف برق با استفاده از چراغ خورشیدی این محصول در رنگ های بسیار خاص و زیبا مانند سبز، زرد، نارنجی، بنفش، گلبهی، آبی، قرمز و غیره طراحی می شوند و با ذخیره کردن انرژی خورشید در طی روز، در هنگام نمایان شدن تاریکی به طور خودکار انرژی ذخیره شده را به صورت نور و روشنایی ظاهر می کنند و روشنایی و زیبایی دو چندانی به محیط می بخشند.

 این لامپ دارای عملکرد قوی خورشیدی است تا به صورت خود به خودی توسط نور آفتاب در طول روز شارژ شده و انرژی در باتری آن ذخیره گردد و در طول شب به وسیله همین انرژی روشن شده و نیازی به اتصال برق نباشد. چراغ خورشیدی جهت فراهم کردن انرژی فقط به نور خورشید نیاز دارند.

اما این تنها خصوصیت این لامپ نسبت، جالب این که لامپ دارای سنسور نور بوده و در هنگام تاریکی به طور خودکار و  خود به خود روشن می شود، البته برای صرفه جویی در انرژی سنسور حرکت نیز در آن گنجانده شده، وقتی مقابل لامپ حرکتی اتفاق بیفتد لامپ روشن شده و بعد از عدم وجود حرکت خاموش می گردد.

این چراغ دارای محل مخصوص برای پیچ کردن بر روی دیوار، دکمه خاموش و روشن، خاصیت ضد آب و 20 چراغ LED پر نور است.

تولیدکننده انواع چراغ خورشیدی دیوارکوب

تولیدکننده انواع چراغ خورشیدی دیوارکوب قیمت فروش انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب و لامپ زنون d2s به واسطه مدیریت بازرگانی فروش این محصولات با در نظر گرفتن تمامی پارامتر های کیفی نرخ بندی شده و این قیمت ثابت به تمامی نمایندگی های فروش وابسته به برند محصول ارسال می گردد.بهترین کیفیت را در خرید محصول انتخاب کنید. این نمایندگی تجربه خریدی با کیفیت را در اختیار شما مشتریان قرار می دهد.

تولیدکننده انواع چراغ خورشیدی این محصول را در نهایت درجه کیفی و کاملا تضمین شده به مشتری عرضه می نماید. این چراغ دارای نوری به رنگ مهتابی، سفید، مشکی، پتینه نقره ای و پتینه  مسی و انواع بسیار مختلفی از رنگ های دیگر می باشند.

انتخاب بهترین کیفیت و خرید عالی را از طریق این مرکز فروش تجربه کنید. این نمایندگی نهایی ترین درجه کیفیت را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می هد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *