چراغ پارکی خورشیدی یک سیستم لامپ روشنایی پرمصرف و پرطرفدار در بازارهای تجاری است. لازم به ذکر است که عملکرد و ساز و کار این نوع از لامپ های روشنایی بسیار جالب است.

همچنین باید گفت که لامپ های روشنایی به این دلیل چراغ خورشیدی نامیده می شوند که نور خورشید را جذب کرده و برای ایجاد و تامین روشنایی تبدیل به انرژی الکتریسیته می کنند.

برای جذب نور خورشید، در قسمت بالایی لامپ خورشیدی پارکی صفحه جاذب نور خورشید به نام پنل خورشیدی قراردارد که وظیفه اصلی آن جدب نور تابشی خورشید و تبدیل آن به انرژی الکتریسیته است.

همچنین می توان گفت که در قسمت داخلی چراغ یک عدد باتری تعبیه شده است که ظرفیت باتری متناسب با طرفیت پنل خورشیدی است و انرژی برق تولید شده در این باتری ذخیره می شود.

لازم است بگوییم که این نوع از لامپ های خورشیدی در توان های مختلف طراحی و ساخته می شوند که یکی از این توان ها 60 وات می باشد.

ادامه این نوشته اطلاعات تخصصی تری را در اختیار شما قرار می دهد. برای دریافت این اطلاعات عنوان های زیر را مطالعه کنید.

عنوان ها به صورت زیر معرفی می شوند.

ویژگی های مهم این نوع از لامپ های تولید نور در توان 60 وات کدام است؟

شرکت های بزرگ سازنده این نوع از لامپ های روشنایی در توان 60 وات کدام اند؟

 

ویژگی های مهم این نوع از لامپ های تولید نور در توان 60 وات کدام است؟

در سال های اخیر شاهد این بوده ایم که استفاده از این نوع چراغ های پارکی خورشیدی در توان های مختلف مخصوصا در توان 60 وات افزایش یافته است.

دلیل اصلی افزایش استفاده از این محصولات را می توان به ویژگی های این محصولات مرتبط دانست. در ادامه این نوشته قصد داریم تا مهمترین ویژگی های این سیستم ها را مشخص کنیم.

این ویژگی ها بصورت زیر معرفی می شوند.

دارای خاصیت ضدآب

نصب تا ارتفاع 6 متر

تامین روشنایی تا 12 ساعت

مجهز به سنسور فتوسل

نصب در فضای بیرونی

مجهز به سنسور حرکتی

نصب راحت

قیمت ارزان

ضمانت 1 ساله

 

شرکت های بزرگ سازنده این نوع از چراغ پارکی خورشیدی در توان 60 وات کدام اند؟

همانطور که در بخش قبل توضیح دادیم، این نوع از لامپ های خورشیدی پارکی در توان 60 وات با ویژگی های بسیار زیادی تولید شده اند.

بنابراین استفاده از این سیستم های تولید نور و روشنایی در سال های اخیر بیشتر شده است. در ادامه این نوشته قصد داریم تا شرکت های بزرگ سازنده این نوع از چراغ های سولار از نوع پارکی را معرفی کنیم.

این شرکت های سازنده شامل:

solar light

euronet

souracell

solar light

power light

sun light

power sun

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *