چراغ خورشیدی 100 وات، یک وسیله تولید نور قابل حمل، ایمن و ارزان است که امکان نورپردازی در محیط‌های مختلف را با استفاده از نور خورشید می‌دهد.

خرید چراغ خورشیدی 100 وات به دلیل پوشش محیط‌های گسترده، بدون مشکلات کابل‌کشی، کاهش هزینه‌ تامین برق، ایمنی بالاتر، و نصب آسان‌تر توصیه می‌شود.

برای دیدن بیشتر پنل ها و لامپ رشته ای 300 وات در اینجا کلیک کنید.

فروشگاه فروش چراغ خورشیدی 100 وات در ایران

خصوصیات چراغ های خورشیدی 100 وات

خصوصیات چراغ های خورشیدی 100 وات خصوصیات چراغ خورشیدی بسیار است.

چراغ خورشیدی که به «لامپ سولار»، «پروژکتور خورشیدی» یا «لامپ خورشیدی» هم معروف است، بر پایه تامین انرژی از طریق نور خورشید، عمل می‌کند.

چراغ خورشیدی 100 وات، با استفاده از پنل خورشیدی، نیرو و گرما را از خورشید در معرض خود، در طول روز جذب و با تبدیل آن به الکتریسیته، آن را در باتری قابل شارژ، ذخیره می‌کند.

با مملو شدن ظرفیت باتری، امکان استفاده از این نیرو برای روشن کردن لامپ متصل، در طول شب به طور خودکار یا طبق زمان دلخواه کاربر، فراهم است.

به دلیل عدم نیاز به سیم‌کشی برای تامین از برق شهری، امکان قرار دادن چراغ خورشیدی 100 وات در هر جایی میسر است؛ از این لامپ‌های می‌توان در فضاهای عمومی مانند پارک، باغ، حیاط، جاده، راهرو، استخر، جلوی فروشگاه و … استفاده کرد که به دلیل سیار بودن، می‌توان تعداد بالایی از آن‌ها در نقاط مختلف محوطه، گستراند.

علاوه بر محیط‌های باز، امکان استفاده در محیط‌های بسته مانند درون اتاق، فروشگاه و انبار وجود دارد که در این صورت، باید پنل را در محیط باز قرار دهید.

از چراغ‌های خورشیدی می‌توان در مواردی که به نور به طور ضروری نیاز است، یا سیم‌کشی برق خطرآمیز است، استفاده کرد؛ برای مثال، چراغ‌های خورشیدی 100 وات پرنور در کنار بیلبوردها، ورودی محوطه‌ها یا دوربین‌های مدار بسته کاربرد دارند.

چراغ خورشیدی 100 وات شامل پنل خورشیدی برای جذب نیرو، لامپ LED با توان پرنور 100 وات ، باتری قابل شارژ برای ذخیره الکتریسیته، کابل رابط و حس‌گر تشخیص نور برای روشن و خاموش کردن خودکار با آغاز و پایان شب است.

مزایا استفاده و خرید چراغ خورشیدی 100 وات:

  • هزینه تجهیز پایین‌تر نسبت به لامپ متصل به برق شهری
  • مصرف بدون احتساب در قبض برق
  • آلودگی کم‌تر برای محیط زیست
  • طول عمر بالاتر
  • تنوع محیط‌های قابل استفاده
  • نصب آسان
  • تنظیم خودکار تابش نور به محض تاریکی محیط
  • امکان استفاده در صورت قطع برق شهری
  • قابلیت حمل و سیار بودن
  • ایمنی بالاتر

آخرین قیمت چراغ خورشیدی 100 وات ایرانی

آخرین قیمت چراغ خورشیدی 100 وات ایرانی قیمت خرید چراغ خورشیدی 100 وات با توجه به ویژگی‌ها و ظرفیت آن، متغیر است.

در کل چراغ خورشیدی قیمت مناسبی دارد.

در خرید چراغ خورشیدی، برخورداری یا عدم برخورداری از ویژگی‌های زیر در قیمت نهایی، موثر است.

  1. منشور تمرکز نور خورشید برای جذب بیشتر نور
  2. امکان چرخش پنل با توجه به زاویه تابش نور
  3. امکان استفاده از باتری قلمی جایگزین
  4. مدت زمان تابش نور موردنیاز لامپ
  5. طول کابل رابط میان لامپ و باتری
  6. امکان قرار دادن جداگانه پنل خورشیدی در محلی دیگر
  7. ریموت کنترل برای کنترل عملکرد از راه دور
  8. ظرفیت باتری
  9. سنسور تشخیص نور محیط برای روشن شدن خودکار

این بخش از نمایشگاه مجازی مطعلق به لامپ رشته ای 60 وات و پنل های خورشیدی می باشد.

خرید چراغ خورشیدی 100 وات برای روشنایی متقارن با یک لامپ رشته‌ای پر نور در نظر گرفته می‌شود و کاربرد تولید نور برای روشنایی کافی دارد.

این لامپ‌ها توانایی استفاده از یک ظرفیت کامل باتری برای تابش نور به مدت 8 تا 14 ساعت هستند که به طور کل، 100 هزار ساعت، طول عمر دارند و با توجه به ویژگی‌ها و ظرفیت خود، قیمت متغیری دارند.

یکی از دلایل خرید لامپ خورشیدی 100 وات، کاهش هزینه‌ها است، و به همین دلیل، باید در انتخاب فروشگاه فروش چراغ خورشیدی 100 وات، دقت به خرج دهید، که توضیحات کامل و شفاف را با توجه به نیاز کاربری شما ارائه دهد تا محصولی با دوام به جهت بازگشت سرمایه خود، خریداری کنید.

سعی کنید از نمایندگی رسمی یا مرجع معتبر فروش چراغ خورشیدی 100 وات در ایران، برای انتخاب بهترین گزینه با کم‌ترین هزینه، خدمات بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *