پرژکتور سولار یا پرژکتور خورشیدی انرژی مورد نیاز خود را از طریق خورشید به دست آورده و هیچ نیازی به برق و کابل کشی ندارد.

در این نوع پرژکتور از ال ای دی هایی با روشنایی بسیار زیاد و بدون هیچ گونه تلفات گرمایی استفاده شده است و قیمت پرژکتور سولار نیز بسیار ارزان می باشد.

برای دیدن بیشتر پنل ها و لامپ رشته ای 300 وات در اینجا کلیک کنید.

فروشنده پرژکتور سولار با قیمت مناسب

پرژکتور سولار برای چه مکان هایی مناسب است؟

 پرژکتور سولار برای چه مکان هایی مناسب است؟پرژکتور سولار برای مکان هایی مناسب است که در آن هزینه های برق کشی و کابل کشی بسیار گران بوده و مقرون به صرفه نمی باشد. کاربرد این نوع پرژکتور در پارک ها٬ معابر٬ باغ ها٬ حیاط و جاده ها می باشد.

برخی از ویژگی های پرژکتور سولار را در زیر مورد بررسی قرار داده ایم:

  • تمامی قطعات استفاده شده در پرژکتور سولار توسط برند های معتبر استفاده می شود.
  • قطعات استفاده شده در پرژکتور سولار شامل چیپ های ال ای دی٬ باطری های قوی و کنترلر های خورشیدی می باشد که همگی از ماندگاری طولانی برخوردار هستند.
  • عمر زیاد باطری موجود در پرژکتور های سولار از ویژگی خوب این محصول می باشد.
  • ارائه ی متنوع ابعاد پرژکتور سولار و ارتفاع نصب آن در مکان های مختلف امکان پذیر می باشد.
  • این مدل پرژکتور دارای سنسوری می باشد که وقتی هوا تاریک می شود سبب شده خود به خود روشن شود.
  • باتری این محصول طوری ساخته شده است که قابلیت دارد از روز های ابری نیز پشتیبانی کند.

توزیع کننده پرژکتور سولار در ابعاد مختلف

توزیع کننده پرژکتور سولار در ابعاد مختلف با توجه به این که هزینه های برق کشی در خانه ها و مکان های دیگر امروزه روز به روز در حال افزایش است و مردم نیز به دنبال محصولی ارزان با کاربرد های فراوان هستند٬ تولیدکنندگان پرژکتور سولار در کارخانه ها در حال تلاش زیادی هستند تا محصولی با کیفیت مرغوب در ابعاد مختلف به بازار ها توزیع کرده و علاوه بر این کیفیت محصول را نیز تضمین کنند.

این بخش از نمایشگاه مجازی مطعلق به لامپ رشته ای 60 وات و پنل های خورشیدی می باشد.

قیمت ارزان این محصول٬ ویژگی های زیاد و کاربرد های منحصر به فرد آن سبب شده است تا محبوبیت زیادی در بین افراد پیدا کرده و تقاضای مشتریان برای تولید این محصول بیش تر شود.

خرید و فروش کلی و یا جزیی این محصول از طریق مراکز فروش و سایت های قابل اعتماد این شرکت امکان پذیر است و مشتریان می توانند خرید خود را به صورت حضوری و یا اینترنتی نیز انجام دهند. یکی از فایده های مهم خرید اینترنتی این محصول صرفه جویی افراد در وقت و هزینه های رفت و برگشت می باشد علاوه بر این می توانند پرژکتور سفارش داده شده ی خود را نیز خیلی سریع درب منزل تحویل بگیرند.

اگر مشتریان از طریق این سایت خرید خود را به صورت کلی انجام دهند از تخفیفات ارزشمند شرکت نیز برخوردار خواهند شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *