چراغ خورشیدی پارکی در توان 120 وات دارای شدت نور بسیار قوی است و قادر است با جذب و ذخیره انرژی مورد نیاز مساحتی در حدود 130 متر مربع را روشن سازد. این نوع از محصولات روشنایی از نوع پارکی بدون نیار به برق شهری و سیم کشی هستند و انرژی لازم برای تامین روشنایی را با جذب نور خورشید تامین می کنند.

لازم به ذکر است که بدانید این نوع از سیستم های روشنایی از نوع پارکی دارای سنسور حرکتی هستند یعنی اینکه چراغ روشنایی در حالت عادی خاموش است و زمانی روشن می شود که حرکتی در اطراف آن صورت گیرد.

این نوع از سیستم ها روشنایی دارای قابلیت ها و کاربردهای زیادی هستند که باعث شده تا استفاده از آن ها در سال های اخیر افزاش یابد.

در این مقاله در مورد هر یک از عنوان های کوچک زیر توضیحات مختصری داده خواهد شد.

این عنوان ها شامل:

  1. معرفی مشخصات تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در محصولات روشنایی 120 وات
  2. معرفی برندهای معتبر انواع محصولات روشنایی از نوع پارکی در توان 120 وات
  3. تعیین قیمت خرید انواع محصولات روشنایی از نوع پارکی در توان 120 وات

در این بخش به چگونگی عملکرد و فواید پکیج های خورشیدی و لامپ مهتابی سقفی پرداخته ایم که شما را دعوت به خواندن آن می کنیم.

معرفی مشخصات تجهیزات محصولات روشنایی پارکی 120 وات

همانطور که گفتیم تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع محصولات روشنایی بخصوص در انواع مختلف و متنوع چراغ های خورشیدی پارکی نقش مهم و موثری را ایفا می کند.

بطور کلی می توان گفت که برای ساخت محصولات روشنایی از نوع پارکی از تجهیزات مشابهی استفاده می شود ولی باید دقت داشت که شدت نور و ظرفیت روشنایی محصولات خورشیدی از نوع پارکی به توان تولیدی و نوع تجهیزات بکار رفته بستگی دارد.

در این بین می توان گفت که برای داشتن محصول روشنایی با توان شدت نور بالا بایستی از تجهیزات توان و ظرفیت بالا استفاده کرد.

در این بخش از مقاله به معرفی مشخصات تجهیزات بکار رفته در این نوع از سیستم های روشنایی از نوع پارکی در توان 120 وات می پردازیم.

این مشخصات شامل:

  1. پنل خورشیدی در توان 40 وات
  2. باتری خورشیدی 28 آمپر
  3. چراغ های ضدآب LED
  4. بدنه ضدآب
  5. پایه مقاوم استیل و آلومینیوم
  6. ریموت کنترل از راه دور

معرفی برندهای معتبر انواع چراغ خورشیدی پارکی در توان 120 وات

همانطور که در مقاله قبلی اشاره شد، یکی از بزرگترین سازندگان انواع سیستم های روشنایی پارکی در توان 120 وات، کشور چین است.

در این بین می توان گفت که کشور چین این محصولات و لامپ مهتابی فلورسنت را در درجه کیفیت متنوع و برندهای مختلف تولید می کند.

در این بخش به معرفی تعدادی از این برندهای معتبر می پردازیم.

این برند ها شامل:

  1. سولار لایت
  2. سولار کینگ
  3. یورونت
  4. سان لایت
  5. سان کینگ
  6. سونر
  7. پاور لایت
  8. پاور کینگ
  9. سورا سل

 

تعیین قیمت خرید انواع محصولات روشنایی پارکی در توان 120 وات

لازم به ذکر است که بدانید انواع چراغ های خورشیدی پارکی در توان 120 وات در بازارهای فروش داخلی دارای قیمت تقریبی 2,050,000 تومان می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *