پکیج خورشیدی 30 وات با توان خروجی 240 وات انرژی با قابلیت های متنوع تولید می شود و با قیمت ارزان می توان آن را خریداری کرد.

 

پکیج خورشیدی 30 وات معرفی اجمالی

امروزه نوع جدیدی از سیستم های تولیدکننده انرژی الکتریسیته در بازارهای جهانی توزیع شده اند که بر خلاف سیستم های تولید برق معمولی عمل می کنند.

این سیستم های جدید قادر هستند تا در روز نور خورشید را جذب کنند و آن را به برق 12 ولت تبدیل کنند. همچنین این سیستم ها طوری ساخته شده اند که امکان ذخیره انرژی برای آن ها مهیا است.

با توجه به توضیحات ارائه شده نام این محصولات پکیج خورشیدی است که در توان و ظرفیت های مختلف ساخته می شود که توان 30 وات بهترین نوع آن ها است.

پکیج خورشیدی

ساخت پکیج سولار 30 وات

موضوع مهمی که برای ساخت انواع ژنراتورهای سولار 30 واتی می توان در نظر گرفت تجهیزات مورد استفاده در این نوع از سیستم ها است.

قصد داریم تا در قسمت دوم از این نوشته در مورد تجهیزات مورد استفاده در این نوع از ژنراتورهای تولید برق 30واتی صحبت کنیم.

تجهیزات مورد استفاده در این سیستم ها بصورت زیر تعیین می شوند.

باتری 18 آمپر

پنل 30 وات

کابل پنل 4 متر

شارژکنترلر 5 آمپر

آدابتور برق شهری

مبدل فندکی

لامپ 5 وات

کابل لامپ 5 متر

پکیج خورشیدی

 

قیمت ارزان پکیج خورشیدی 30 وات

قسمت پایانی مقاله را به تعیین قیمت انواع ژنراتور خورشیدی 30 واتی اختصاص خواهیم داد. مهمترین عاملی که می تواند بر روی قیمت نهایی این سیستم ها تاثیر گذارد مسلما کیفیت تجهیزات است.

شرکت های ایرانی برای رقابت در بازارهای جهانی باید برای ساخت سیستم های تولید برق از بهترین تجهیزات استفاده کنند و همچنین قیمت نهایی سیستم را کمتر در نظر بگیرند.

بطور کلی قیمت تقریبی این نوع از سیستم ها تقریبا 4.500.000 تومان خواهد بود. همچنین این سیستم ها با برندهای معتبری وارد بازار می شوند.

برندهای معتبر این سیستم ها بصورت زیر مشخص می شود.

سوراسل

کامیسف

کویر سولار

پاورلایت

سان لایت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *