نورافکن خورشیدی قوی در ظرفیت ها و توان الکتریکی بالا تولید می شود که شدت نور زیادی داشته و  قیمت خرید آن عالی است.

 

نورافکن خورشیدی قوی چه نوع سیستمی است؟

امروزه تامین نور و روشنایی در هر محیطی حتی محیط های فاقد برق سراسری به راحتی امکان پذیر است. در سال های اخیر نوع جدید از لامپ های روشنایی در بازارهای جهانی توزیع شده اند.

این نوع از محصولات قادر هستند تا نور تابشی آفتاب را با استفاده از صفحه ای به نام پنل جذب کرده و آن را به برق 12 ولت تبدیل کنند.

با تبدیل نور تابشی آفتاب به برق 12 ولت می توان لامپ ها 12 ولت led را در ظرفیت های مختلف روشن کرد، نام این محصولات نورافکن خورشیدی قوی است.

نورافکن خورشیدی

 

انواع چراغ روشنایی سولار

لازم به ذکر است که یادآوری کنیم انواع چراغ های روشنایی سولار در ظرفیت های مختلف ساخته می شوند که تعدادی از آن ها شدت نور زیادی داشته و با نام نورافکن های خورشیدی قوی شناخته می شوند.

این محصولات انواع و مدل های مختلفی دارند که در ادامه قسمت دوم به آن ها اشاره خواهیم کرد.

انواع مختلف چراغ های روشنایی سولار بصورت زیر معرفی خواهند شد.

با لامپ ال ای دی

مجهز به سنسور فتوسل

با بدنه فلزی آلومینیومی

مجهز به سنسور حرکتی

دارای گواهی ضدآب

با شدت نور زیاد

در توان الکتریکی بالا

نورافکن خورشیدی

 

قیمت عالی نورافکن خورشیدی قوی

لازم است بگوییم که این نوع از چراغ های روشنایی در کمترین زمان ممکن جایگزین لامپ های روشنایی معمولی شدند و نسبت به آن ها هم کیفیت بالایی دارند و هم قیمت مناسبی دارند.

البته باید به این موضوع اشاره کرد که قیمت این نوع از سیستم های روشنایی متنوع بوده و به عامل های مختلفی وابسته خواهد بود.

بطور کلی می توان گفت که قیمت تقریبی این سیستم های روشنایی در بازارهای داخلی برای توان های 30 وات تا 100 وات تقریبا بین 1.150.000 تومان تا 2.100.000 تومان خواهد بود.

نورافکن خورشیدی

 

تجهیزات مصرفی در چراغ های روشنایی سولار

برای ساخت انواع چراغ های روشنایی از نوع سولار نیاز به تجهیزات الکتریکی خورشیدی داریم. البته باید گفت که بطور کلی نوع تجهیزات برای ساخت این سیستم ها یکسان بوده و فقط ظرفیت تجهیزات متفاوت خواهد بود.

می توانیم تجهیزات الکتریکی مورد استفاده در این نوع از سیستم های روشنایی را بصورت کلی در قسمت پایانی این نوشته برای شما خریداران معرفی کنیم.

تجهیزات مصرفی این نوع از سیستم ها بصورت زیر معرفی خواهد شد.

پنل خورشیدی

باتری ذخیره کننده

شارزر فلشر

لامپ ال ای دی

کابل

بدنه ضدآب

سنسور فتوسل

ریموت کنترل

بدنه فلزی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *