نورافکن خورشیدی یک سیستم جدید روشنایی است که کاربردهای زیادی دارد و شما میتوانید انواع متنوع آنها را از شرکت های سیستم خورشیدی خریداری کنید.

 

معرفی اجمالی نورافکن خورشیدی

در سال های اخیر شاهد این بوده ایم که نسل جدید از چراغ های روشنایی هستند که برای تامین روشنایی در شب هیچ نیازی به برق سراسری ندارند و می توانند نور تابشی آفتاب را به روشنایی تبدیل کنند.

این نوع از محصولات روشنایی با نام تجاری نورافکن های خورشیدی شناخته می شوند که توانسته اند سریعا در بین مصرف کنندگان محبوب شوند بطوری که استفاده از آن ها در حداقل زمان ممکن افزایش یافته است.

 

انواع متنوع نورافکن های خورشیدی

لازم به ذکر است که بگوییم نورافکن های خورشیدی دسته بندی بسیار متنوعی دارند. مهمترین دسته بندی ها بر اساس توان تولیدی، نوع ساختار، شرکت های سازنده و همچنین تجهیزات مورد استفاده خواهد بود.

می توانیم انواع این نوع از چراغ های تولید کننده روشنایی بر اساس شرکت سازنده را مشخص کنیم. در واقع ادامه مقاله برندهای فعال و معروف در این زمینه را معرفی و مشخص خواهد کرد.

برندهای فعال در زمینه ساخت و توزیع لامپ های روشنایی سولار بصورت زیر معرفی خواهند شد.

سولار لایت

پلاتو

یورونت

سوراسل

سان سولار

کویر سولار

 

مشخصات کلی نورافکن خورشیدی

در این بخش از نوشته قصد داریم در مورد مشخصات فنی کلی انواع نورافکن های خورشیدی صحبت کنیم. لازم است بگوییم که مشخصات فنی نمایانگر کیفیت و کارایی یک محصول است.

این مشخصات فنی بصورت کلی بایستی توسط سازندگان بصورت کاتالوگ در اختیار فروشندگان و در نهایت در اختیار خریداران قرار گیرد.

مشخصات فنی و کلی این نوع از لامپ های سولار روشنایی بصورت زیر مشخص خواهند شد.

ساخته شده با گواهی ضدآب

قابلیت نصب در ارتفاعات بالا

امکان نصب در شرایط بارانی

دارای سنسور فتوسل

امکان نصب در محیط های دور از برق شهری

 

 

خرید نورافکن خورشیدی

لازم به ذکر است که مشخص کنیم خرید نورافکن خورشیدی رابطه مستقیم با قیمت این نوع از سیستم های چراغ روشنایی از نوع سولار دارد.

همچنین باید بگوییم که با توجه به این که این نوع از چراغ ها نور آفتاب را به روشنایی تبدیل می کنند بنابراین خرید و استفاده این نوع از محصولات در مناطق کویری بیشتر است.

شما خریداران و مصرف کنندگان می توانید این نوع از چراغ های خورشیدی از نوع نورافکن را با قیمت های بسیار ارزان ( تقریبا 1.300.000 تومان تا 1.900.000 تومان) و همچنین ضمانت 1 ساله از نمایندگی های شرکت سوراسل خریداری کنید.

 

مزیت های استفاده از نورافکن خورشیدی

گفتنی است که کارکرد و ساز و کار انواع چراغ های سولار طوری است که استفاه از آن ها مزیت های زیادی برای مصرف کنندگان خواهد داشت.

همچنین می توان یادآوری کرد که چراغ های روشنایی که در سال های اخیر ساخته شده اند قابلیت ها و مزیت های به نسبت بیشتری خواهند داشت.

می توانیم در ادامه این مقاله در این بخش به مزیت های استفاده از این نوع چراغ های تولید کننده روشنایی از نوع سولار اشاره کنیم.

این مزیت ها بصورت زیر تعیین می شوند.

تولید روشنایی در مناطق دور افتاده

نصب بدون نیاز به سیم کشی برق شهری

راه اندازی بدون نیاز به تخصص و مهارت

امکان تامین روشنایی تا 12 ساعت

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *