پروژکتور خورشیدی قوی در بازارهای داخلی یک محصول تولید کننده روشنایی از نوع سولار است که با قیمت مناسب و ارزان به فروش می رسد.

 

معرفی اجمالی پروژکتور خورشیدی قوی

باید گفت که پروژکتور های خورشیدی قوی نوعی سیستم تولید کننده روشنایی هستند که می توانند در مناطق که دور افتاده هستند و از دکل های برق سراسری دور هستند روشنایی مورد نیاز را تامین کنند.

این نوع از سیستم ها نوعی لامپ و چراغ روشنایی هستند که با نور خورشید کار می کنند و تا 12 ساعت قادر هستند روشنایی را از شب تا صبح تامین کنند.

 

مشخصات کلی پروژکتور خورشیدی قوی

باید بگوییم که مشخصات انواع چراغ های روشنایی از نوع سولار نمایانگر کارایی و عملکرد آن محصول است و از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود.

همه پروژکتور های خورشیدی از نوع قوی در توان های تولیدی بالایی ساخته می شوند و تمامی آن ها یک سری مشخصاتی دارند که بین همه مدل ها مشترک است.

در واقع قصد داریم در این قسمت از نوشته در مورد مشخصات کلی این نوع از لامپ های روشنایی از نوع سولار توضیحاتی را ارئه دهیم.

این مشخصات کلی بصورت زیر مشخص خواهند شد.

تامین روشنایی تا 12 ساعت

توان تولیدی بالا

شدت نور زیاد

نصب در شرایط بارانی

راه اندازی آسان

نصب در محوطه داخلی

مجهز به سنسور فتوسل

 

قیمت بازار پروژکتور خورشیدی قوی

همانطور که می دانید قیمت یکی از مهمترین ارکان فروش می باشد و مشتریان و خریداران انتظار دارند تا قیمت انواع پروژکتور های خورشیدی قوی در انواع مختلف و در توان های متفاوت در بصورت دقیق در اختیار آن ها قرار گیرد.

شرکت سوراسل یکی از شرکت هایی است که انواع محصولات روشنایی از نوع سولار را در توان های مختلف و قیمت های مناسب در اختیار خریداران قرار دهد.

بطور کلی می توانیم بگوییم که قیمت انواع لامپ های تامین کننده روشنایی از نوع سولار و قوی در بازارهای داخلی تقریبا بین 1.560.000 تومان تا 3.200.000 تومان تخمین زده شده است.

 

کارایی های پروژکتور خورشیدی قوی

لازم است بدانید که انواع پروژکتور های خورشیدی از نوع قوی بسیار کاربردی هستند و از آن ها می توان برای تامین روشنایی محوطه های مختلف فضای درونی و همچنین فضای بیرونی استفاده کرد.

کارایی های این نوع از محصولات روشنایی به گونه ای است که استفاده از آن ها در کمترین مدت زمان ممکن به بیشترین حد خود رسیده است.

در ادامه به کارایی های این نوع از لامپ های سولار از نوع قوی اشاره خواهیم کرد. این نوع از لامپ های روشنایی سولار برای محوطه های زیر مورد استفاده قرار می گیرند.

انبار

سوله

پارکینگ

محوطه باغ

ورودی منازل

معابر

بیلبوردهای تبلیغاتی

پارک ها

کارگاه ها

محوطه کارخانه ها

زمین های بازی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *