پروژکتور خورشیدی سولار توسط متخصصان حوزه سیستم های خورشیدی و با تلفیق علم و صنعت با قابلیت های بارزی تولید می شود.

این محصولات، جدیدترین نسل لامپ های روشنایی هستند که انرژی اولیه برای تولید الکتریسیته از نور تابشی آفتاب تولید می شود و بنابراین به آن ها لامپ های روشنایی از نوع خورشیدی گفته می شود.

ساز و کار و عملکرد این نوع از لامپ های روشنایی به این صورت است که این لامپ توسط کابل 5 متری به یک پنل خورشیدی متصل است. همچنین در قسمت داخلی پروژکتور یک باتری متناسب با پنل برای ذخیره انرژی تولید شده برق تعبیه شده است.

با دریافت نور تابشی آفتاب توسط پنل خورشیدی انرژی الکتریسیته بلافاصله تولید شده و امکان ذخیره آن در باتری پشتیبانی مهیا است.

لازم به ذکر است که این نوع از لامپ های روشنایی از نوع پروژکتوری در توان های مختلف تولید می شوند که یکی از کوچکترین ظرفیت های تولیدی، سیستم های روشنایی از نوع پروژکتوری در توان 10 وات می باشد.

ادامه این نوشته اطلاعات بیشتر و جامع تری را در اختیار شما خوانندگان قرار می دهد. برای این منظور دو عنوان زیر را معرفی خواهیم کرد.

برای ساخت لامپ های روشنایی در توان 10 وات چه تجهیزاتی مورد نیاز است؟

ظرفیت تولیدی تجهیزات مورد استفاده در این نوع از لامپ های روشنایی 10 واتی به چه صورت است؟

 

برای ساخت لامپ های روشنایی در توان 10 وات چه تجهیزاتی مورد نیاز است؟

همانطور که در مقاله های قبل تر گفته شد برای ساخت انواع پروژکتور های خورشیدی سولار در توان های مختلف باید از تجهیزات الکتریکی درجه یک استفاده کرد تا علاوه بر افزایش راندمان سیستم، طول عمر آن نیز افزایش یابد.

برای ساخت تمامی محصولات لامپ روشنایی از نوع پروژکتوری در هر توانی از تجهیزات الکتریکی مشابه ولی با ظرفیت های مختلف استفاده می شود.

در ادامه این نوشته تجهیزات مورد استفاده در انواع لامپ های روشنایی از نوع سولار و پروژکتوری را مشخص خواهیم کرد.

این تجهیزات را می توان بصورت زیر نام برد:

باتری

پنل

شارژرفلشر

لامپ

بدنه

کابل

سنسور

 

ظرفیت تولیدی تجهیزات در این نوع از پروژکتور خورشیدی سولار 10 واتی به چه صورت است؟

همانطور که در بخش قبل گفته شد ظرفیت تجهیزات الکتریکی مورد استفاده بایستی متناسب با ظرفیت و توان تولیدی لامپ خورشیدی باشد.

در این قسمت از متن می خواهیم ظرفیت تولیدی تجهیزات الکتریکی مورد استفاده در این نوع از لامپ های سولار پروژکتوری در توان 10 وات را مشخص کنیم.

ظرفیت تولیدی این قطعات شامل:

باتری: 12 ولت 7000 میلی آمپر

پنل: 12 ولت 10 وات

شارژرفلشر: 12 ولت 5000 میلی آمپر

لامپ: 50 عدد LED

بدنه: فلزی

سنسور: فتوسل

کابل: ضدآب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *