چراغ خورشیدی عملکرد جالبی دارد که می تواند نور آفتاب را به روشنایی تبدیل کند. خرید این محصولات بصورت ارزان در بازار صورت می گیرد.

لازم به ذکر است بدانید برای تامین برق خانه ها و مکانهای اختصاصی از لامپ مهتابی کامل با رنگ ها و طح های متفاوت استفاده میشود و دانش بیشتر در اینجا کلیک کنید.

چراغ های خورشیدی

در قسمت اول که بخش مقدمه بود، توضیحاتی را در مورد این نوع از چراغ های خورشیدی بصورت مختصر در اختیار شما خوانندگان قرار دادیم. در مرحله اول باید بگوییم که این نوع از محصولات نوعی لامپ تولید کننده روشنایی هستند که می توانند در مناطق دور افتاده و دور از برق شهری روشنایی مورد نیاز را تامین کنند.

اما یک سوال به وجود می آید، این نوع از لامپ های تولید کننده روشنایی بدون نیاز به برق سراسری چگونه می توانند روشنایی مورد نیاز در شب را تامین کنند؟

پاسخ این سوال را بصورت کامل در بخش بعدی ارائه خواهیم داد ولی در این قسمت بصورت کلی می توانیم بگوییم که این نوع از لامپ های تولید کننده روشنایی نیز نور آفتاب را به برق مصرفی جهت تامین روشنایی در شب تبدیل می کنند.

لازم به ذکر است که بگوییم این نوع از سیستم های تولید روشنایی در سال های اخیر بسیار محبوب شده اند بطوری که مشاهده می کنیم استفاده از آن ها برای تامین روشنایی مناطق مختلف به سرعت افزایش یافته است.

باید بگوییم که دلیل این افزایش استقبال از این نوع محصولات تامین کننده روشنایی به قابلیت های آن ها مرتبط خواهد بود.

در این قسمت می توانیم به مهمترین قابلیت هایی که این نوع از لامپ های تولید کننده روشنایی از نوع خورشیدی دارند اشاره کنیم.

این قابلیت ها بصورت زیر معرفی می شوند.

تولید روشنایی با دریافت نور خورشید

امکان نصب در مناطق دور از دکل برق

قابلیت نصب در ارتفاع بالا

امکان تامین روشنایی به مدت طولانی

قابلیت نصب در شرایط بارانی

راه اندازی آسان و راحت

تولید روشنایی با هزینه کم

 

عملکرد چراغ خورشیدی

قسمت قبلی توضیحات کلی را در مورد این نوع از محصولات تولید کننده روشنایی در شب در اختیار شما خوانندگان قرار داد. در این قسمت قصد داریم در مورد عملکرد این نوع از چراغ های خورشیدی صحبت کنیم.

در ابتدا باید بگوییم که استفاده از این سیستم های تولید روشنایی در سال های اخیر بسیار افزایش یافته است و یکی از عوامل تاثیر گذار در افزایش استفاده از آن ها می تواند عملکرد آن ها باشد.

همچنین می توان گفت که این نوع از لامپ های تولید کننده روشنایی از نوع سولار در توان های مختلف و مدل های متنوع طراحی و ساخته می شوند ولی عملکرد همه آن ها یکسان و مشابه خواهد بود.

توان تولیدی که این نوع از محصولات روشنای ساخته می شوند شامل موارد زیر خواهد بود.

چراغ های سولار 10 واتی

چراغ روشنایی 30 واتی

محصول روشنایی 60 واتی

چراغ خورشیدی 100 واتی

لامپ سولار 150 واتی

سیستم روشنایی 200 واتی

چراغ سولار 300 واتی

محصول روشنایی 400 واتی

همچنین نحوه عملکرد این نوع از چراغ های خورشیدی بصورت زیر خواهد بود.

باید بگوییم که این نوع از لامپ های تولید کننده روشنایی از نوع سولار مجهز به یک پنل خورشیدی هستند که وظیفه دریافت نور خورشید و تبدیل آن به جریان الکتریسیته را بر عهده دارد.

این برق  تولیدی در یک باتری پشتیبانی که در قسمت داخلی چراغ قرار دارد و می تواند جریان الکتریسیته را در خود ذخیره کند.

پنل با یک کابل به باتری و باتری به چراغ متصل شده است.

بر روی پنل یک سنسور فتوسل قرار دارد که با تاریک شدن هوا باعث فعال شدن لامپ سولار خواهد شد.

برای صرفه جویی در مصرف برق از  انواع لامپ مهتابی کم مصرف استفاده گردد و انواع آن را در اینجا مشاهده فرمایید.

چراغ خورشیدی برای باغ

استفاده از انواع لامپ های تولید کننده روشنایی در محیط هایی که فاقد برق سراسری هستند و یا برای آن ها امکان سیم کشی مهیا نیست گزینه بسیار خوبی است.

یکی از محیط هایی که می توان برای تامین روشنایی از این نوع چراغ های خورشیدی استفاده کرد باغ ها می باشند. همانطور که می دانید بسیار از باغ ها در منطقه خارج بافت شهری قرار دارند و در نتیجه شبکه برق سراسری به آن ها تعلق نمی گیرد، بنابراین برای تامین روشنایی محوطه باغ می توانند از ژنراتورهای دیزلی استفاده کنند که استفاده از آن ها بسیار پرهزینه و پر دردسر است.

در سال های اخیر نوعی لامپ های روشنایی وارد بازارهای تجاری شده اند که می توانند با کمترین هزینه نور مورد نیاز را به مدت 10 ساعت تا 12 ساعت تامین کنند. در نتیجه استفاده از آن ها برای تامین روشنایی مناطق دور افتاده مخصوصا باغ ها بسیار مناسب است.

دلایل زیادی باعث شده است تا مصرف کنندگان در سال های اخیر برای تامین روشنایی محوطه های مختلف به جای استفاده از سیم کشی های برق سراسری از این نوع لامپ های تامین کننده روشنایی از نوع خورشیدی استفاده کنند.

دلایل استفاده زیاد از این نوع محصولات شامل:

قیمت ارزان

نصب آسان

کیفیت بالا

طول عمر بالا

شدت نور مظلوب

نصب در هر محیط

تامین روشنایی 12 ساعته

ضمانت محصول

 

خرید چراغ خورشیدی

در قسمت های قبلی توضیحات کلی در مورد این نوع از محصولات و همچنین انواع و موارد مصرفی آن ها را بیان کردیم. این نوع از لامپ های چراغ خورشیدی علاوه بر اینکه برای تامین روشنایی باغ ها مناسب هستند بلکه برای تامین روشنایی محیط های زیر مورد استفاده قرار می گیرند.

محیط های مناسب جهت استفاده از این محصولات شامل:

باغ

خیابان

بزرگراه

ورودی منازل

پارک ها

زمین های بازی

پیاده روها

با توجه به قابلیت هایی که این نوع از محصولات دارند و همچنین با توجه به موارد مصرفی که دارند خرید این نوع از چراغ های خورشیدی در سال های اخیر علاوه بر بازارهای داخلی در بازارهای خارجی گسترش پیدا کرده است.

با توجه به افزایش خرید این نوع از سیستم های تولید کننده روشنایی سازندگان تعداد بیشتری از این چراغ های روشنایی را تولید کرده و در نتیجه قیمت های در نظر گرفته شده بصورت قیمت عمده خواهد بود.

لازم به ذکر است که بگوییم در بازارهای تجاری قیمت عمده این نوع از محصولات روشنایی بصورت عمده نسبت به قیمت تک نیز ارزان تر خواهد بود.

شما مصرف کنندگان می توانید برای خرید چراغ های خورشیدی با قیمت عمده با یکی از راه های زیر اقدام کنید.

روش های خرید انواع لامپ های تولید کننده روشنایی در بازارهای داخلی:

(تماس با مشاوران فروش) خرید بصورت تلفنی

(مراجعه به نمایندگی های شرکت سوراسل) خرید حضوری

(سفارش محصول از طریق اینترنت) خرید اینترنتی

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *