چراغ خورشیدی دیواری سنسوردار موارد مصرفی بسیار متعددی دارد و یکی از موارد پرمصرف در حوزه محصولات و سیستم های  روشنایی می باشد.

 

چراغ خورشیدی دیواری سنسوردار

بازارهای تجاری جهانی امروزه شاهد محصولات روشنایی جدید هستند که ساختاری کاملا جدید دارند. در این نوع از محصولات بر خلاف سیستم های روشنایی قدیمی نیازی به سیم کشی برق شهری نیست.

در واقع می توان از این محصولات جدید برای تامین روشنایی محوطه های دور از دسترس نیز استفاده کرد. این سیستم های جدید نور تابشی آفتاب را به برق dc و در نهایت به روشنایی تبدیل می کنند.

این محصولات جدید به صورت خودکار روشن و خاموش می شوند و با نام تجاری چراغ های خورشیدی دیواری سنسوردار به فروش می رسند.

چراغ خورشیدی

 

قابلیت های لامپ سولار سنسوردار

چراغ های خورشیدی دیواری از نوع سنسوردار موارد مصرف افراد و گروه های زیادی است و برای تامین روشنایی محوطه های فضای بیرونی و دور از دسترس بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

قابلیت هایی که می توان برای این محصولات در نظر گرفت بسیار متنوع و کاربردی است و همین موضوع باعث شده است تا استفاده از آن ها سریعا افزایش یابد.

قصد داریم در قسمت دوم در مورد قابلیت های این محصولات صحبت کنیم.

قابلیت هایی که این سیستم ها دارند بصورت زیر مشخص می شود.

توان الکتریکی متنوع

مجهز به بدنه ضدآب

دارای فتوسل

تامین روشنایی تا 12 ساعت

تصب در ارتفاع بالای 10 متر

طول عمر بالا

قیمت مناسب و ارزان

چراغ خورشیدی

بهترین قیمت چراغ خورشیدی سنسوردار

در قسمت دوم در مورد قابلیت های این نوع از سیستم های روشنایی صحبت شد. باید به این موضوع توجه داشت که با اینکه قابلیت های این سیستم ها بسیار بالا است ولی به دلیل افزایش استفاده از آن ها قیمت خرید ارزانی دارند.

قیمت تقریبی این سیستم ها در مرحله اول به توان الکتریکی این محصولات بستگی دارد ولی در کل شما خریداران می توانید بهترین قیمت انواع لامپ های سولار را از نمایندگی های شرکت سوراسل خریداری کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *