پروژکتور خورشیدی برای ایجاد روشنایی در مواقعی که دسترسی به برق شهری وجود ندارد، به کار گرفته می شود. این دستگاه بوسیله ی سلول های خورشیدی که روی پنل آن نصب هستند نور خورشید را جذب کرده و به انرژی الکتریکی تبدیل می کند. در بیشتر مکان ها که نیاز به برق اضطراری می باشد، وجود پروژکتور خورشیدی الزامیست. کارخانه تولید انواع پروژکتور خورشیدی 60 وات در ایران با ساخت این دستگاه با کیفیت درجه یک، آن را به صورت عمده در سایر شهرهای کشور پخش می کند.

برای دیدن انواع پنل و لامپ اشکی بروکس به این قسمت مراجعه کنید.

کارخانه تولید انواع پرژکتور خورشیدی 60 وات در ایران

قابلیت حمل آسان پرژکتور خورشیدی

قابلیت حمل آسان پرژکتور خورشیدی پروژکتور خورشیدی انواع مختلفی دارد. اکثر آنها وزن سبک و قابل حملی دارند و بدون داشتن کابل و یا سیم کار می کنند. ساختار این پروژکتورها به گونه ایست که می توان از آنها در اغلب مکان های سر باز مانند پارک، خیابان، مکانهای تفریحی، کارخانجات صنعتی و … استفاده کرد.

نوع قطعاتی که در ساخت پروژکتور خورشیدی استفاده شده است سبک بوده و باعث شده وزن نهایی آن بالا نرود و به راحتی قابل حمل باشد. در مکانهایی که نیاز است در محیط بسته نور داشته باشیم می توان پنل را در فضای بیرون قرار داد و توسط سیم یا کابل برق دریافت شده از پنل را به لامپ درون فضای بسته یا اتاق رساند.

حمل آسان پروژکتور باعث شده است که از آن در مکان های زیادی استفاده شود و در مصرف برق شهری تا حد زیادی صرفه جویی به عمل آید. در اغلب مکانهایی که نیاز است در کل ساعات شب جهت برقراری امنیت روشنایی و نور وجود داشته باشد، استفاده از پروژکتور خورشیدی رایج می باشد.

به طور مثال کنار دوربین مدار بسته در کل شب نیاز است نوری وجود داشته باشد تا دوربین بتواند به طور واضح از محوطه فیلم گرفته و ضبط کند.

صادرات انواع پرژکتور خورشیدی 60 وات باکیفیت خوب

صادرات انواع پرژکتور خورشیدی 60 وات باکیفیت خوب تولید پروژکتور خورشیدی در ایران علاوه بر مصارف داخلی، جهت صادر کردن به کشورهای همسایه نیز انجام می شود. صادرات انواع پروژکتور خورشیدی 60 وات باکیفیت خوب توسط برترین و بزرگترین تولید کننده در سطح کشور، به خارج فرستاده می شود.

قصد داریم به مهمترین قابلیت های لامپ اشکی خزرشید اشاره کنیم.

کیفیت بالای این محصول باعث جذب مشتریان خارجی زیادی شده است. اغلب متقاضیان این محصول، آن را به صورت عمده و مستقیم از تولید کننده خریداری می کنند. این روش خرید در قیمت محصول تاثیر زیادی می گذارد.

تولید کننده ی پروژکتور خورشیدی 60 وات، با فراهم کردن شرایط خرید اینترنتی و آنلاین برای مشتریان این محصول، باعث شده که افراد متقاضی در شهرهای مختلف کشور بتوانند به راحتی خرید کنند و محصول دریافتی خود را در مکان مورد نظر تحویل بگیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *