پکیج خورشیدی ایرانی عشایری مورد استفاده گروههای مختلفی است که از شبکه برق دور هستند. تولید برق با استفاده از این محصولات ارزان قیمت است.

 

معرفی پکیج خورشیدی عشایری

همانطور که می دانید کشورمان ایران گروه های زیادی از عشایرانی را در مناطق مختلف دارد. عشایران در فصل های مختلف سال در حال کوچ کردن هستند.

بطور کلی این گروه ها بیشتر وقت خود را در مناطقی سپری می کنند که از برق 220 ولت دور هستند، در نتیجه مشکل برق بزرگترین مسئله ای است که این افراد با آن مواجه می شوند.

امروزه نوع جدید از سیستم های تولید برق ساخته شده اند که نور خورشید را به الکتریسیته تبدیل می کنند و مناسب برای افرادی است که از برق سراسری دور هستند.

این سیستم با نام پکیج خورشیدی عشایری به فروش می رسند.

پکیج خورشیدی

 

تجهیزات ژنراتور خورشیدی ایرانی

با توجه به موارد مصرفی و کاربردهای انواع ژنراتورهای تولید برق می توان به این نتیجه رسید که روز به روز به تعداد مصرف کنندگان این محصولات افزوده می شود.

در نتیجه شرکت های زیادی در کشورهای مختلف مشغول طراحی و تولید این سیستم ها خواهند بود که بزرگترین سازندگان این محصولات شرکت های ایرانی هستند.

شرک های ایرانی سعی می کنند تا سیستم های تولید شده، کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب تری داشته باشند، در نتیجه در انتخاب تجهیزات بیشترین دقت را خواهند داشت.

تجهیزات مصرفی در این نوع از سیستم ها بصورت زیر مشخص خواهد شد.

باتری

لامپ

کابل لامپ

مبدل فندکی

آدابتور برق شهری

شارژکنترلر

اینورتر

پنل

کابل پنل

پکیج خورشیدی

 

قیمت ارزان پکیج خورشیدی عشایری

قسمت پایانی این مقاله را به تعیین قیمت انواع پکیج های خورشیدی عشایری اختصاص خواهیم داد. البته سیستم های تولید شده توسط شرکت های بزرگ ایرانی قیمت ارزان و در عین حال کیفیت بالایی دارند.

البته به دلیل وجود نوسانات قیمت در بازار نمی توانیم قیمت این سیستم ها را در این نوشته قرار دهیم و شما می توانید برای اطلاع از قیمت ها با مشاوران فروش شرکت souracell تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *