پنل خورشیدی جدیدترین وسیله تولید جریان الکتریسیته است که برای مصارف باغ مناسب بوده و نمونه ایرانی آن در بازارهای تجاری قیمت ارزانی دارد.

 

پنل خورشیدی برای باغ

لازم به ذکر است که بگوییم انواع سیستم های تولید جریان برق از نوع پنل خورشیدی دارای تنوع بسیار زیادی هستند. وجه استراک همه آن این است که قادر هستند تا در طول روز نور تابشی آفتاب را جذب کنند و آن را به برق مصرفی جهت روشن سازی وسایل برقی تبدیل نمایند. بنابراین می توان به این نتیجه رسید که این نوع از سیستم های ژنراتور تولید برق در مناطقی که متوسط تابش نور خورشیدی بیشتر است بهترین عملکرد را خواهند داشت.همانطور که می دانید لامپ زنون برای ام وی ام 315 در مدل های مختلف برای دکوراسی.ن های داخلی قابلیت فوق العاده دارد که ما به آنها به صورت دقیق پرداخته ایم.

همچنین باید به این موضوع اشاره کرد که این نوع از سیستم های تولید انرژی الکتریسیته از نوع پنل خورشیدی امکان ذخیره برق تولید شده را دارندد و می توانند این برق ذخیره شده را به مدت 6 ماه در خود ذخیره کنند.

در این بین با توجه به تولید برق با کمترین هزینه و همچنین امکان ذخیره انرژی الکتریسیته تولید شده می توانیم به این نتیجه برسیم که می توان این نوع دستگاه های تولید الکتریسته برای محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از فضاهایی که نیاز ضروری به این دستگاه ها ژنراتور پنل خورشیدی دارند باغ ها می باشد.

بسیاری از باغ ها خارج بافت شهری هستند و به آن ها مجوز برای استفاده از برق سراسری تعلق نمی گیرد، همچنین تعدادی از این باغ ها در مناطق دور افتاده واقع هستند و از دکل های برق سراسری دور هستند و کابل کشی هزینه بسیار زیادی را برای مکان باغ ها در بر خواهد داشت. در گذشته باغدارها برای تامین برق مصرفی خود از ژنراتورهای دیزلی استفاده می کردند که معایب بسیار زیادی داشت ولی امروزه سیستم های پنل خورشیدی می توانند به سادگی و با کمترین هزینه، برق مورد نیاز مصارف باغ ها را تامین کنند.

 

پنل خورشیدی ساخت ایران

همانطور که می دانید استفاده از دستگاه های ژنراتور تولید برق از نوع خورشیدی در سال های اخیر بسیار گسترش یافته است. دلیل اصلی این استقبال گسترده از این نوع محصولات قابلیت ها و کاربردهایی است که این سیستم ها دارند. همچنین با توجه به این موضوع که این نوع از دستگاه ها نیز نور خورشید را به برق مصرفی تبدیل می کنند، بنابراین می توان نتیجه گرفت که راندمان و کارایی آن ها در مناطقی که شدت تابش نور خورشید زیاد است افزایش خواهد یافت.

یکی از کشورهایی که بهترین شرایط را برای استفاده از این ژنراتورهای تولید جریان الکتریسیته دارند کشورمان ایران است و علاوه بر آن کشورمان ایران را می توان جزو یکی از بزرگترین سازنده های این نوع از محصولات در نظر گرفت. می توان گفت که سیستم های پنل خورشیدی ساخت ایران ویژگی های قابل توجهی دارد که آن ها را نسبت به نمونه های خارجی متمایز کرده است.

ویژگی هایی که می توان برای دستگاه های تولید برق خورشیدی ساخت ایران در نظر گرفت به گونه است که باعث شده است تا در بازارهای تجاری جهانی یک بازار رقابتی به وجود بیاید و مطالعات نشان داده است که مصرف کنندگان حوزه خاورمیانه نیز ترجیح می دهند تا از دستگاه های تولید برق خورشیدی ساخت ایران استفاده کنند.

همچنین می توان گفت که مهمترین ویژگی های سیستم های پنل خورشیدی ساخت ایران را می توان بصورت زیر نام برد.

این ویژگی ها شامل

کیفیت بالا

طول عمر بالا

18 ماه ضمانت

3 سال خدمات پس از فروش

تنوع در توان تولیدی

قیمت ارزان

 

شرکت نصب پنل خورشیدی

در اینجا قصد داریم تا انواع سیستم های روشنایی از نوع سولار و یا لامپ شمعی پارس شعاع را بر اساس نوع ساختار مشخص کنیم و در اختیار شما قرار دادیم.

نصب و راه راه اندازی انواع دستگاه های تولید جریان الکتریسیته بستگی به ظرفیت و توان تولیدی سیستم دارد. اگر سیستم کوچک باشد که بصورت پکیج خورشیدی در کارخانه تولید می شود و در اختیار خریدار قرار می گیرد و خریدار می تواند با استفاده از راهنمای نصب آن را راه اندازی کند.

ولی اگر توان و ظرفیت تولیدی سیستم بالا باشد برای راه اندازی نیاز است که از متخصصان حوزه سیستم های خورشیدی کمک بگیریم و بهتر است جهت نصب از شرکتی کمک بگیریم که تجهیزات مورد استفاده را  از آن ها خریداری کرده ایم. در واقع می توان به این نکته اشاره کرد که بعضی از شرکت ها علاوه بر فروش تجهیزات مورد نیاز کار نصب و راه اندازی این سیستم های تولید جریان الکتریسیته ر ا انجام می دهند که شرکت سوراسل souracell یکی از معتبرترین آن ها است.

بطور کلی می توانیم مراحل نصب این سیستم های ژنراتور پنل خورشیدی را مشخص کنیم.

1.صفحه جاذب نور آفتاب در مقابل خورشید و فضای بیرون قرار گیرد.

2. باتری ذخیره کننده را توسط کابل به صفحه جاذب نور خورشید متصل می کنیم

3. شارژکنترلر را به سیستم متصل کرده.

4. در نهایت اینورتر را به سیستم متصل می کنیم.

باید توجه کرد که صفحه جاذب نور آفتاب حتما باید در فضای بیرون و مقابل نور خورشید باشد ولی سایر تجهیزات را می توان در فضای داخلی قرار داد.

 

قیمت پنل خورشیدی 1000 وات

در قسمت های قبل توضیحات کلی را در مورد این نوع از سیستم های تولید الکتریسیته در اختیار شما خوانندگان قرار دادیم. در این قسمت می خواهیم در مورد قیمت این سیستم های تولید برق صحبت کنیم. همانطور که در نوشته قبلی گفته شد یکی از مهمترین عامل های موثر در قیمت این محصولات نیز توان تولیدی است.

یکی از سیستم های تولید برق که برای مصارف باغ مناسب هستند، انواع سیستم های پنل خورشیدی 1000 وات است که نمونه ساخت ایران این سیستم دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب خواهد بود.

قیمت تقریبی این نوع از سیستم های پنل خورشیدی 1000 وات تقریبا 12.400.000 تومان خواهد بود و با قابلیت های بسیار قابل توجه طراحی و ساخته می شوند.

قابلیت هایی که می توان برای این سیستم عای تولید جریان الکتریسیته در نظر گرفت شامل موارد زیر خواهد بود.

روشن سازی تا 10 عدد لامپ 10 وات به مدت 10 ساعت

شارژ تلفن همراه و چراغ قوه

روشن سازی  1 عدد تلویزیون به مدت 8 ساعت

شارژ لپ تاپ

روشن سازی 1 عدد پروژکتور 50 وات به مدت 12 ساعت

شما مصرف کنندگان می توانید این نوع از سیستم های پنل خورشیدی برای مصارف باغ و ساخت ایران را با قیمت مناسب از شرکت سوراسل خریدارای نمایید. به همین منظور بایستی با مشاوران فروش این مجموعه تماس بگیرید.

 

1 دیدگاه

  • دستگاههای ساخت ایران کیفیت خیلی بالاتری نسبت به مدل خارجی مخصوصا چینی دارن اصلا قابل مقایسه نیستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *