پکیج خورشیدی عشایری 40 وات به عنوان یک وسیله روشنایی مورد استفاده قرار می گیرد. این پکیج در گروه پکیج های قابل حمل دسته بندی می شود که می تواند دارای روش های حمل و نصب آسان باشد. در نمایندگی فروش پکیج خورشیدی عشایری در کشور نمونه های مختلفی از این محصول با توان مصرفی متفاوت به مشتریان معرفی می‌ شود.

نمایندگی فروش پکیج خورشیدی عشایری 40 وات در کشور

استانداردترین ابعاد پکیج خورشیدی عشایری

استانداردترین ابعاد پکیج خورشیدی عشایری استاندارد ترین ابعاد پکیج خورشیدی عشایری قابل حمل در مدل های سری a دیده می شود. به عبارت ساده تر می توان گفت در طراحی سیستم خورشیدی عشایری از سری a به جای سری d استفاده می‌ شود و در راستای این موضوع قابلیت خروجی روشنایی این محصول ۴۰ وات می باشد.

از مهمترین مزیت هایی که در طراحی پکیج های قابل حمل عشایری در نظر گرفته می شود، وزن کم و قابل حمل بودن و نصب آسان این محصولات می باشد. این محصولات به نوع طراحی می شوند تا بتوان بدون کمک به نیاز متخصص، به راحتی آنها را نصب کرد و به عنوان وسیله روشنایی مورد استفاده قرار داد.

از مهمترین مشخصات این پکیج خورشیدی قابل حمل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای نشانگر میزان شارژ باتری
  • دارای نشانگر وضعیت پنل خورشیدی
  • دارای سه درگاه خروجی
  • دارای ۶ عدد لامپ ال ای دی
  • دارای کلید های خاموش و روشن به منظور افزایش عمر باتری در زمان اتصال پنل یا دستگاه های جانبی

ارائه برندهای مختلف پکیج خورشیدی عشایری 40 وات

ارائه برندهای مختلف پکیج خورشیدی عشایری 40 وات برند های مختلفی در زمینه ارائه پکیج خورشیدی عشایری ۴۰ وات در حال فعالیت هستند که می‌ توانند این محصولات را در نمونه های مختلف به مشتریان معرفی نمایند. همان طور که اشاره کردیم پکیج خورشیدی عشایر ۴۰ وات به عنوان پرطرفدارترین پکیج در بازار مورد داد و ستد قرار می گیرد.

این محصول می تواند توسط کشاورزان و عشایر  و هم چنین باغداران و دامداران مورد استفاده قرار گیرد. در واقع می توان گفت این پکیج می تواند برای کسانی که دسترسی به برق شهری ندارند مورد استفاده واقع شود.

در برخی موارد از این نوع پکیج ها برای شارژ کردن انواع موبایل، گوشی، لب تاب، تلویزیون، پنکه و چراغ قوه های شارژی نیز استفاده می شود. خلاصه می‌ توان گفت کاربرد پکیج های خورشیدی قابل حمل ۴۰ وات بسیار زیاد است.

البته ناگفته نماند که پکیج های قابل حمل در نمونه های 90 وات، 100 وات و 120 وات نیز تولید می شوند که می توانند دارای روشنایی بیشتر باشند. توان مصرفی این وسایل روشنایی میزان نور دهی آن ها را مشخص می کند. هر چه توان مصرفی بیشتر باشد، میزان نور دهی بیشتر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *