امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و کشف راه های استفاده از نور و انرژی خورشیدی، پرژکتور های خورشیدی جایگاه ویژه ای در میان افراد پیدا کرده اند و بسیار پرفروش هستند. پروژکتور ها انواع مختلفی دارند و با کیفیت های متنوع در بازار موجود می باشند. 

مرجع خرید پرژکتور های خورشیدی ایرانی

مشخصات فنی پرژکتور های خورشیدی

مشخصات فنی پرژکتور های خورشیدیدر این بخش از مقاله به برخی از مشخصات پرژکتور خورشیدی  اشاره می کنیم. این نمونه از یک پنل خورشیدی و به صورت کاملا ضد آب و ضد رطوبت تشکیل شده است. این پرژکتور ها تنظیمات خودکار دارند و با شروع روز روشن می شوند و با آغاز شب خاموش می گردند. 

استفاده از این محصول باعث صرفه جویی فوق العاده در مصرف سوخت های فسیلی می شود. همچنین یک انرژی پاک و بسیار سالم را برای مشتریان به وجود می آورد و آلاینده های بسیار کمی تولید می کند. 

این پنل ها بسیار سبک و قابل حمل هستند و به راحتی در بخش های مختلف ساختمان جای گذاری می شوند. نصب آسان دارند و نیاز به هیچ گونه کلید و پریز و یا سیم اضافه ندارند. جنس بدنه این پنل ها معمولا از جنس آلومینیوم است. 

استفاده از این پروژکتور ها امن و بی خطر می باشد و هیچ گونه خطر فیزیکی از جمله برق گرفتگی، داغ شدن، پریدن فیوز و… آن را تهدید نمی کند. این پنل ها معمولا داری گارانتی دوازده الی بیست و چهار ماهه هستند و اطمینان مشتری را هنگام خرید، جلب می کنند. 

فروش عمده پرژکتور های خورشیدی ارزان قیمت

فروش عمده پرژکتور های خورشیدی ارزان قیمت فروش این کالا هم به صورت جزئی و هم به صورت عمده انجام می شود. فروش عمده پرژکتور باعث می شود قیمت هر عدد از این محصول برای مصرف کننده ارزان و به صرفه شود. 

قیمت کالا به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهم ترین عامل سایز و ابعاد پروژکتور است. هر چقدر سایز کالا بزرگ تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است. 

تولید این محصول به فراوانی توسط تولید کنندگان داخلی انجام می شود. این امر باعث می شود که کشور از واردات این محصول بی نیاز شود و تولید داخلی نیاز تمام مشتریان را پوشش دهد. 

فروش این کالا به صورت مستقیم و به قیمت درب کارخانه انجام می شود. فروش مستقیم و بدون واسطه محصول باعث می شود که واسطه ها از میان حذف شوند و قیمت نهایی کالا ارزان تر و به صرفه تر باشد. بنابراین مشتریان می توانند این پنل ها را با قیمت بسیار ارزان و مناسب از مراکز مربوطه تهیه کنند و با آرامش خاطر به استفاده از آن ها بپردازند. 

تولید پنل های خورشیدی توسط برند های مختلفی انجام می شود اما فقط برخی از تولیدکنندگان می توانند محصول با کیفیت به مشتری تحویل دهند. بنابراین بسیار مهم است که خرید خود را از نمایندگی های معتبر انجام دهند تا دچار ضرر نشوند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *