نور افکن خورشیدی یکی از وسایل خیلی پر کاربرد است. شهرداری ها می توانند با استفاده از این نور افکن در هزینه های خود خیلی صرفه جویی کنند. طریقه کار کردن این نور افکن ها به این صورت است که در روز انرژی خود را از خورشید دریافت می کنند و شب ها روشن می شوند و به فضا نور می دهند. از این نور افکن ها بیشتر در فضاهای خارج منزل که نور فراوانی دارند استفاده می شود. این نور افکن را می توانید در حیاط منزلتان، برای روشن کردن باغ و … استفاده نمایید. برای استفاده از این نور افکن ها به هیچ عنوان نیازی به سیم کشی ندارید و خیلی راحت می توانید از آن ها استفاده کنید.

برای دیدن بیشتر لامپ ال ای دی سقفی و تجهیزات الکتریکی اینجا کلیک کنید.

مراکز فروش نور افکن خورشیدی درجه یک

نور افکن خورشیدی چه ساعت می توانند شارژ بمانند؟

نور افکن خورشیدی چه ساعت می توانند شارژ بمانند؟ نور افکن های خورشید مختلف برند های متفاوتی دارند و کیفیت آن ها با یکدیگر متفاوت است. هر چه توان نور افکنی بیشتر باشد برای مدت بیشتری روشن می ماند و می توان از آن ها بهره برد. به طور کلی می توان گفت اگر نورافکنی در فصل تابستان تمام مدت روز را در نور مستقیم خورشید شارژ شود در شب می تواند به اندازه 8 تا 10 ساعت کار کند.

البته این میزان در فصل زمستان که بیشتر اوقات هوا ابری است و آفتاب خوبی نمی تابد و روز هم کوتاه است به شدت کاهش پیدا می کند.

ارائه کننده انواع نور افکن خورشیدی

ارائه کننده انواع نور افکن خورشیدی ارائه انواع نور افکن با توان و مدل های مختلف باعث می شود افراد بتوانند با توجه به نیاز و توان مالی خود نور افکنی که بیشترین کارایی را برای آن ها دارد خریداری کنند و نیاز خود را مرتفع سازند. در مورد نور افکن ها می توان گفت استفاده از انواع مختلف آن ها به خود فرد بستگی دارد و اگر بخواهد برای مدت زیادی از آن استفاده کند باید بهترین مارک را خریداری نماید.

اگر قصد دارید در بعضی از مکان های خیلی تاریک از لامپ های زیاد استفاده کنید و محیط را روشن کنید، توصیه می کنیم از این کار دست بکشید و به جای آن از انواع نورافکن ها استفاده کنید. برخی از افراد با خود می گویند که ممکن است خرید نور افکن برای ما گران باشد اما به این فکر کنید که با این کار به انواع سیم کشی احتیاجی نخواهید داشت و به علاوه انرژی خورشید تجدید پذیر است و برای آن پول و یا قبضی پرداخت نخواهید کرد و در انتها این به نفع شما تمام خواهد شد. ما انواع نور افکن را با بهترین قیمت به شما ارائه می دهیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *