چراغ خورشیدی یک نوع سیستم روشنایی است که با کمترین هزینه و با دریافت و جذب نور خورشید انرژی برق جهت ایجاد روشنایی را تامین می کند. گفتنی است که از این نوع محصولات روشنایی برای ایجاد روشنایی در محیط هایی استفاده می شود که دسترسی به برق شهری و سراسری میسر نیست.

در واقع می توان گفت که جاده ها و معابر و همچنین بزرگراه ها نیاز به روشنایی و امنیت دارند ولی بسیاری از این جاده ها و بزرگراه ها در خارج شهر واقع شده اند و دسترسی به برق سراسری امکان پذیر نیست، همچنین سیم کشی و کابل کشی برای این گونه جاده ها هزینه سنگینی بر شهرداری ها و استانداری ها تحمیل می کند بنابراین بهترین گزینه استفاده از محصولات روشنایی خورشیدی است.

در این مقاله در مورد عنوان های زیر صحبت خواهد شد.

این عنوان ها شامل:

  1. تجهیزات الکتریکی و خورشیدی مورد استفاده در انواع سیستم های روشنایی 60 وات
  2. موارد مصرفی انواع سیستم های روشنایی در توان 60 وات
  3. لیست قیمت ارزان انواع سیستم های روشنایی در توان 60 وات

 

تجهیزات خورشیدی مناسب برای سیستم روشنایی 30 وات

همانطور که می دانید تجهیزات الکتریکی نقش مهمی را در توان تولیدی و شدت نور انواع چراغ های خورشیدی در توان های مختلف مخصوصا در توان 60 وات ایفا می کند.

در واقع هر چه تجهیزات الکتریکی استفاده شده مرغوب بوده و درجه یک باشد، کیفیت نهایی محصول و همچنین طول عمر و ماندگاری آن نیز افزایش خواهد یافت.

در این بخش قصد داریم به تعدادی از تجهیزات الکتریکی مورد استفاده در انواع محصولات روشنایی 60 وات اشاره کنیم.

این تجهیزات شامل:

  1. پنل یا همان صفحه خورشیدی
  2. باتری پشتیبانی
  3. چراغ از نوع LED و یا SMD
  4. بدنه فلزی ضدآب
  5. پایه نگهدارنده فلزی و یا پلاستیکی
  6. سنسور حرکت
  7. ریموت کنترل
  8. سنسور فتوسل

 

معرفی موارد مصرفی انواع چراغ خورشیدی 60 وات

همانطور که می دانید انواع محصولات روشنایی در توان 60 وات قادر هستند مساحتی در حدود 70 الی 80 متر مربع را به سادگی روشن کنند. در این بین بهترین ارتفاع، بین 5 تا 7 متر است و بالاتر از این ارتفاع پراکندگی نور خواهیم داشت، بنابراین می توان از این نوع محصولات روشنایی در محیط های مختلف جهت تامین روشنایی با کمترین هزینه استفاده کرد.

این موارد مصرفی شامل:

  1. مناسب جهت روشنایی بزرگراه ها
  2. مناسب جهت روشنایی جاده های خارج شهری
  3. مناسب جهت روشنایی معابر روستایی
  4. مناسب جهت روشنایی معابر محلی
  5. مناسب جهت روشنایی محوطه باغ و باغچه

لیست قیمت انواع سیستم های روشنایی 60 وات

همانطور که می دانید انواع چراغ های روشنایی در توان 60 وات علاوه بر کیفیت بالا با قیمت ارزان در بازارهای فروش توزیع می شوند. در واقع با دقت در طراحی و دقت در انتخاب تجهیزات خورشیدی می توان علاوه بر افزایش کیفیت باعث ارزان تر شدن قیمت یک محصول روشنایی شد.

در این بین می توان یک لیست قیمت تقریبی بین 1,250,000 تومان تا 1,350,000 تومان را برای این نوع از محصولات روشنایی در نظر گرفت.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *