پکیج خورشیدی قابل حمل لیست قیمت مشخصی در بازار ندارد. ولی انواع پکیج های خورشیدی از نوع قابل حمل دارای قیمت بسیار ارزان و مناسبی هستند و همین امر باعث شده تا تقاضا و خرید این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی در سراسر جهان ( هم در بازارهای داخلی و هم در بازارهای خارجی) افزایش یابد.

برای دیدن انواع  لامپ اشکی هالی استار در نمایشگاه ما کلیک فرمایید.

به دلیل نوسان قیمت در بازارهای داخلی امکان قرار دادن لیست قیمت در این مقاله میسر نیست بنابراین مشتریان و خریداران گرامی برای اطلاع از قیمت این نوع از محصولات خورشیدی و همچنین دریافت لیست قیمت با مشاوران و مدیران فروش مجموعه تماس بگیرند.

همانطور که می دانید پکیج های خورشیدی از نوع قابل حمل جزو محصولات روشنایی خورشیدی پر مصرف و پر فروش هستند و به دلیل سبکی وزن و ابعاد مناسب بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین دارای قیمت مناسبی در بازارهای داخلی می باشند.

در این مقاله قصد داریم به طور مختصر در مورد تجهیزات خورشیدی استفاده شده در انواع پکیج های خورشیدی و همچنین در مورد عوامل تاثیرگذار در لیست قیمت انواع پکیج های خورشیدی موجود در بازارهای داخلی صحبت کنیم.

 

تجهیزات خورشیدی استفاده شده در انواع پکیج خورشیدی قابل حمل

همانطور که در مقالات قبلی صحبت شد، پکیج های خورشیدی به دلیل ویژگی هایی که دارند نسبت به سایر محصولات روشنایی خورشیدی در سراسر جهان بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در این نوع از محصولات خورشیدی بسیار مهم و تاثیر گذار است.

مهم بودن تجهیزات خورشیدی استفاده شده در انواع پکیج های خورشیدی از آن جهت است که کیفیت و ماندگاری تجهیزات استفاده شده، کیفیت و ماندگاری پکیج خورشیدی را تعیین می کند.

در این بخش به مهمترین تجهیزات خورشیدی استفاده شده در انواع پکیج خورشیدی قابل حمل اشاره خواهد شد.

انواع تجهیزات خورشیدی استفاده شده شامل:

  1. پنل خورشیدی (صفحه خورشیدی)
  2. باتری خورشیدی
  3. شارژکنترلر خورشیدی
  4. اینورتر یا مبدل خورشیدی
  5. باکس از جنس آلومینیوم
  6. کابل ضدآب به طول 5 متر
  7. پایه نگهدارنده از جنس آلومینیوم

عوامل تاثیر گذار در لیست قیمت پکیج خورشیدی قابل حمل در بازار

همانطور که قبلا اشاره شده است این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی دارای ابعاد کوچک هستند و وزن آن ها بسیار سبک بوده و کارایی های بسیار زیادی دارند بنابراین جزو محصولات پرفروش خورشیدی و لامپ ال ای دی 18 وات ایران زمین هستند. که تقریبا در تمامی شهرهای کشور مخصوصا شهرهای کویری مورد استفاده قرار می گیرد.

علاوه بر این موضوع عوامل دیگری در لیست قیمت مناسب و ارزان این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی در بازاهای داخلی تاثیرگذار هستند که در این بخش به چند مورد اشاره خواهد شد.

عوامل تاثیر گذار شامل:

  1. تولید داخل
  2. فروش بیشتر
  3. تولید انبوه
  4. درخواست بالا
  5. تجهیزات ارزان
  6. بازار رقابتی
  7. محصولات وارداتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *