پکیج خورشیدی عشایری عملکرد بسیار راحت و آسانی دارد. استفاده از این نوع از محصولات بسیار آسان بوده و به راحتی می توان از این نوع سیستم های عشایری در فضاهای مختلف و شرایط گوناگون استفاده کرد.

مدل های متفاوت لامپ اشکی دلتا را در اینجا ملاحظه کنید.

در واقع می توان گفت که این نوع از سیستم های خورشیدی توسط یک عدد پنل و یک عدد باطری می توانند برق مورد نیاز کاربران را تامین نمایند.

لازم به ذکر است که این نوع از محصولات روشنایی در توان های 10 وات تا 335 وات تولید می شوند. همچنین گفتنی است که پکیج های خورشیدی عشایری در توان 80 وات بسیار قابلیت و مزیت های بالایی دارند و استفاده از آن ها بسیار به صرفه خواهد بود.

در این مقاله در مورد موارد زیر صحبت خواهد شد.

  1. لیست قیمت این نوع از محصولات روشنایی
  2. تجهیزات مورد استفاده در سیستم های روشنایی 80 وات
  3. موارد مناسب برای استفاده از این نوع سیستم های روشنایی سیار

لیست قیمت انواع پکیج های خورشیدی 80 وات

لازم به ذکر است که سیستم های روشنایی عشایری در هر توانی لیست قیمت منحصر به خود را دارند. که عوامل زیادی بر روی این لیست قیمت تاثیر می گذارد. عواملی همچون میزان تولید، برند، کشور سازنده و حتی کیفیت محصول تولید شده پس بنابراین نمی توان یک قیمت واحد و مشخصی را برای این نوع از محصولات مشخص کرد به خصوص برای سیستم های روشنایی 80 وات.

از طرفی بازارهای فروش در داخل کشور شاهد نوسان قیمت بسیار بالایی در طی روز هستند. تمامی این عوامل دست در دست هم می دهند تا نتوانیم یک لیست قیمت مشخص و دقیقی را در این مقاله قرار دهیم.

بنابراین خریداران گرامی با مشاوران و کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرند و لیست قیمت این نوع از محصولات خورشیدی 80 وات را که قیمت تقریبی بین 5.000.000 تومان تا 6.500.000 تومان دارند را تهیه کنند.

 

تجهیزات استفاده شده در سیستم های روشنایی 80 وات

تجهیزات استفاده شده در انواع پکیج عشایری خورشیدی در توان 80 وات بر عملکرد نهایی محصول تاثیر می گذارد. این تجهیزات تعیین کننده میزان راندمان و کارایی این نوع از سیستم ها هستند.

در این بخش به مهمترین تجهیزات استفاده شده اشاره می کنیم.

این تجهیزات شامل:

  1. پنل 12 ولت 80 وات
  2. باتری 12 ولت 48 آمپر
  3. اینورتر 12 ولت 100 وات
  4. شارژکنترلر 12 ولت 20 آمپر
  5. کابل ضدآب 8 متری

موارد مناسب جهت استفاده از محصولات عشایری 80 وات

گفتنی است که انواع پکیج های خورشیدی عشایری در توان 80 وات به دلیل داشتن باتری پشتیبانی 42 آمپر و توانایی ذخیره انرزی برق بیشتر در محیط هایی استفاده می شود که دسترسی به برق امکان پذیر نیست.

برای دیدن لامپ اشکی لوستر شما را به دیدن انواع لامپ ها دعوت می کنم.

از این نوع محصولات خورشدی عشایری مخصوصا در توان 80 وات گروه های زیر می توانند استفاده کنند.

  1. عشایران در حین ییلاق و قشلاق
  2. باغداران در ویلاهای باغی خود
  3. همچنین کشاورزان و دامداران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *