پکیج خورشیدی عشایری یکی از انواع محصولات روشنایی خورشیدی است که علاوه بر تامین روشنایی چند عدد لامپ قابلیت های دیگری همچون شارژ تلفن همراه و سایر موارد را به همراه دارد. میزان قابلیت و توانایی هر سیستم روشنایی بستگی به توان تولیدی آن دارد.

لازم به ذکر است که این نوع از محصولات روشنایی در توان های متفاوت تولید می شوند. از توان 10 وات تا توان 335 وات. سیستم های عشایری در توان 335 وات به دلیل استفاده از تجهیزات بزرگتر دارای قابلیت و توانایی روشن سازی بالایی را دارند.

گفتنی است که هر چه قابلیت سیستم خورشیدی بالاتر رود تعداد قطعات استفاده شده در آن بالاتر خواهد بود و در نتیجه توان تولید بیشتری داشته و این امر بر روی قیمت نهایی محصول نیز اثر گذار خواهد بود.

در این مقاله در مورد موارد زیر صحبت خواهد شد.

  1. تجهیزات مورد استفاده در سیستم عشایری 335 وات
  2. قابلیت های سیستم های روشنایی 335 وات
  3. لیست قیمت سیستم های روشنایی عشایری

تجهیزات مورد استفاده در انواع پکیج های عشایری 335 وات

در مقالات قبلی گفته شده است که تجهیزات به کار رفته در عملکرد نهایی محصول و در نتیجه لیست قیمت آن نیز اثر گذار خواهد بود.

لازم به ذکر ایت که هر محصول روشنایی تجهیزات خاص و منحصر به خود را دارد که در این بخش به تجهیزات استفاده شده در پکیج های خورشیدی عشایری 335 وات اشاره می کنیم.

این تجهیزات شامل:

  1. دو عدد پنل در توان 335 وات
  2. دو عدد باتری 12 ولت 100 آمپر
  3. یک عدد اینورتر 24 ولت 1000 وات
  4. یک عدد شارژ کنترلر 30 آمپر
  5. باکس باتری
  6. کابل پنل به باکس باتری

قابلیت های سیستم روشنایی 335 وات

انواع پکیج های خورشیدی عشایری در توان 335 وات قابلیت های وسیعی را دارند که این قابلیت ها نظر هر خریداری را به خود جلب می کند. در این بخش به تعدادی از این قابلیت ها اشاره خواهد شدو

این قابلیت ها شامل:

  1. قابلیت روشن سازی 10 عدد لامپ 10 وات
  2. قابلیت روشن سازی تلویزیون و گیرنده
  3. دارای یک عدد یخچال خورشیدی 5 فوت و یا 9 فوت
  4. قابلیت شارژ تلفن همراه
  5. قابلیت شارژ چراغ قوه

لیست قیمت سیستم های روشنایی عشایری

همانطور که در بخش مقدمه گفته شد، انواع پکیج های خورشیدی عشایری در توان های مختلفی تولید می شوند از توان 10 وات تا توان 335 وات.

تجهیزات استفاده شده و همچنین کیفیت ساخت در این نوع از سیستم های خورشیدی با هم متفاوت است بنابراین این نوع از محصولات دارای لیست قیمت تقریبی خواهند بود.

با توجه به اینکه در دو بخش قبل تجهیزات مورد استفاده و قابلیت های انواع سیستم های روشنایی در توان 335 وات گفته شد می توان قیمت تقریبی 23,500,000  تومان تا 24,500,000 توان را برای این نوع از محصولات خورشیدی در نظر گرفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *