پکیج خورشیدی عشایری یکی از انواع محصولات روشنایی است که می تواند با جذب نور خورشید توسط پنل و ذخیره انرژی برق تولید شده در باتری پشتیبانی برق مورد نیاز کاربران و مصرف کنندگان را در هر مکان و شرایطی تولید کند.

این نوع از سیستم های روشنایی در طرح ها و مدل های مختلف و در برندهای متفاوت تولید می شوند ولی بهترین نوع سیستم های روشنایی محصولات خورشیدی از نوع عشایری هستند که مزیت ها و ویژگی های بسیار زیادی دارند.

لازم به ذکر است که این نوع از محصولات روشنایی در توان های مختلف تولید می شوند که پرمصرف ترین آن ها سیستم روشنایی عشایری در توان 10 وات است.

در این بخش قصد داریم در مورد لیست قیمت پکیج های عشایری 10 وات، تجهیزات مورد استفاده و همچنین محیط های مورد استفاده از این نوع محصولات  روشنایی صحبت کنیم.

 

لیست قیمت پکیج های عشایری 10 وات

قیمت یکی از مهمترین مواردی است که در ابتدا مشتریان و خریداران در خرید یک محصول به آن توجه می کنند. لیست قیمت به عوامل متعددی بستگی دارد.

به دلیل اینکه انواع پکیج های خورشیدی از نوع عشایری و در توان 10 وات در برندهای مختلف تولید می شوند و کیفیت تجهیزات استفاده شده بسیار متفاوت است و همچنین شاهد نوسان قیمت لحظه ای در بازارهای داخلی هستیم، بهتر است خریداران و مشتریان برای دریافت این لیست قیمت با مدیران فروش شرکت و مجموعه تماس بگیرند. تا بتوانند لیست قیمت دقیق تر و به روزتری را دریافت کنند.

 

تجهیزات مورد استفاده در سیستم عشایری 10 وات

در ساخت انواع محصولات روشنایی در هر توانی مخصوصا در توان 10 وات بایستی از تجهیزات درجه یک و با کیفیت مطلوب استفاده شود. تجهیزات باید به گونه ای استفاده شود که باعث افزایش راندمان و کارایی نهایی محصول و همچنین افزایش طول عمر محصول شود.

در این بخش قصد داریم در مورد تجهیزات استفاده شده در انواع سیستم های روشنایی عشایری در توان 10 وات صحبت کنیم.

این تجهیزات شامل:

  1. پنل پلی کریستال در توان 10 وات
  2. باتری سیلد اسید 7 آمپر
  3. شارژکنترلر 5 آمپر PWM
  4.  باکس فلزی
  5. کابل ضدآب
  6. سوکت شارژ تلفن همراه
  7. چند عدد لامپ کم مصرف

محیط های مناسب برای استفاده از محصولات عشایری 10 وات

انواع پکیج های عشایری خورشیدی در توان 10 وات دارای وزن سبک و ابعاد کوچکی هستند.بنابراین به راحتی قابلیت حمل و جا به جایی را دارند.

به دلیل ابعاد کوچک این نوع از محصولات می توان از این نوع محصولات در محیط های مختلف استفاده کرد.

انواع پکیج های عشایری مناسب است برای:

  1. کمپ های کوهنوردی
  2. زنبورداری
  3. دامداری
  4. کشاورزی
  5. عشایری
  6. کمپ های مسافرت
  7. مناطقی که دسترسی به برق ندارند

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *