امروزه برای تولید انرژی پاک، از انرژی خورشیدی در بسیاری از کارها استفاده می کنند. تولید انرژی برق از طریق سوخت های فسیلی هم به محیط زیست آسیب می رساند و هم هزینه گزافی روی دست تولید کننده می گذارد. از سوی دیگر، انرژی خورشیدی که فقط از طریق تابش خورشیدی به دست می آید، نه هزینه ای آنچنانی دارد و نه هم آلودگی ایجاد می کند. این نوع از تولید انرژی در چند سال اخیر تا اندازه ای کاربردی تر شده؛ هر چند هنوز هم به دلیل ناآشنایی بسیاری از تولید انرژی خورشیدی و پر دردسر تصور کردن آن، چندان استقبالی از نصب و تولید برق از این طریق نکردند؛ ولی یکی از بهترین گزینه ها برای انرژی جایگزین می‌ باشد. تنها هزینه ای که تولید این انرژی دارد، تهیه تجهیزات اولیه می باشد.

برای دیدن انواع  لامپ اشکی هالی استار در نمایشگاه ما کلیک فرمایید.

قیمت پنل خورشیدی، در ابعاد مختلف و ظرفیت تولید انرژی برق گوناگون است. با مراجعه به فروشگاه های آنلاین می توانید لیست قیمت پنل خورشیدی خانگی را داشته باشید و یا اقلامی را که نیاز دارید خریداری نمایید. قیمت پنل خورشیدی 600 وات با قیمت پنل خورشیدی 20000 وات طبیعتاً فرق می کند. چند نمونه از قیمت این پنل ها را با اندازه تولید انرژی در زیر اعلام می نماییم:

  • پنل خورشیدی 25 وات yingli با راندمان بالا در برابر برندهای دیگر. این نوع پنل هم کاربردهای بسیاری دارد. قیمت: 3215700 تومان
  • پکیج برق خورشیدی 1000 وات، برای استفاده تعدادی لامپ ال ای دی. دستگاه های صوتی و تصویری. این سیستم برای مناطقی که دور از شبکه برق هستند مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت: 6477000 تومان
  • پنل خورشیدی مدل DoubleGlass با ظرفیت تولید 265 وات برق. این نوع پنل ها هم با توجه به تولید ظرفیت برق، در جاهای گوناگون کاربرد دارد. قیمت: 148440 تومان
  • قیمت پنل خورشیدی 5000 وات: 24,947,030 تومان
  • قیمت پنل خورشیدی 5 ولت: 40,000 تومان

لیست قیمت پنل خورشیدی خانگی

نمایندگی فروش پنل خورشیدی در تهران

نمایندگی فروش پنل خورشیدی در تهراننشانی نمایندگی فروش پنل خورشیدی در تهران و لامپ ال ای دی 18 وات ایران زمین ، را می توانید با مراجعه به سایت ها و فروشگاه های آنلاین، پیدا کنید. از سوی دیگر این نمایندگی های فروش، در دیگر استان های نیز فعالیت دارند. همچنین نمایندگی های فروش پنل خورشیدی، در کنار فروش، خدمات نصب و پشتیبانی را نیز انجام می دهند. این نمایندگی ها در شهرستان های تهران نیز فعال هستند.

بهترین مارک پنل خورشیدی

بهترین مارک پنل خورشیدی برندهای گوناگونی در زمینه تولید و واردات پنل خورشیدی فعالیت می کنند. بهترین مارک پنل خورشیدی را می توانید از سایت های متعدد اینترنتی پیدا کنید. روی هم رفته، پنل های خورشیدی در دو نوع مونو کریستال و پلی کریستال ارائه می شوند که هر کدام مزیت های خود را دارند.

قیمت پنل خورشیدی خانگی

قیمت پنل خورشیدی خانگیقیمت های پنل های خورشیدی را می توانید از سایت های مختلفی که در این زمینه در کار خرید و فروش هستند، بدست آورید. در بالا نیز به چند نمونه از پنل ها و قیمت ها اشاره شده است. همچنین به دلیل نوسانات ارزی ممکن است قیمت پنل خورشیدی خانگی سال 97 تا امسال تفاوت هایی داشته باشد. رنج قیمت ها هر چند در سایتهای اینترنتی مشهود است؛ ولی قیمت پنل خورشیدی مشهد، قیمت پنل خورشیدی در اصفهان و سایر شهرها را نیز می توانید از فروشگاه هایی که در این زمینه فعال هستند، بدست آورید.

فروش انواع پنل خورشیدی خانگی

فروش انواع پنل خورشیدی خانگی شرکت های گوناگونی در عرصه فروش انواع پنل خورشیدی خانگی فعالیت می کنند. استفاده از پنل های خورشیدی نیاز به فرهنگ سازی بیشتری دارد؛ ولی باز هم در برخی از مناطق شاهد بکارگیری از این فناوری در خانه ها هستیم. پنل خورشیدی خانگی نیز بازار نسبتاً خوبی دارد.

خرید پنل خورشیدی ارزان قیمت

خرید پنل خورشیدی ارزان قیمت

برای خرید پنل خورشیدی ارزان قیمت در یک توان مشخص به ازای میزان مشخص انرژی برق، بهتر است با انواع مختلف پنل های موجود در بازار آشنا باشید. برندهای گوناگونی نیز در این زمینه فعالیت می کنند که برای خرید و نصب پنل، باید با مختصصان این عرصه مشورت کرد.

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *