قیمت پکیج خورشیدی مسافرتی  طبق ولتاژ تعبیه شده در آن مشخص می شود. پکیج های خورشیدی مسافرتی در قیمت های ارزان به صورت ۲۰ وات، ۴۰ وات و ۶۰ وات عرضه می شوند. پکیج های خورشیدی مسافرتی می توانند در زمانی که  به شبکه های برق دسترسی وجود ندارد برای روشن کردن رادیو، چراغ قوه و شارژ کردن گوشی و لپ تاپ مورد استفاده قرار بگیرد.

قیمت پکیج خورشیدی مسافرتی ارزان

مزیت های پکیج خورشیدی مسافرتی

مزیت های پکیج خورشیدی مسافرتی در راستای بررسی مزیت پکیج خورشیدی مسافرتی می توان به این موارد اشاره کرد که این محصولات می‌توانند در زمانی که به شبکه های برق دسترسی نیست، مورد استفاده قرار گیرند. این پکیج ها جایگزین مناسب برای سیستم های برق شبکه ای هستند و می‌توانند با وزن های سبک قابل حمل  باشند.

پکیج های خورشیدی در گروه وسایل روشنایی دسته بندی می شوند که می توانند در صرفه جویی کردن هزینه های برقی نیز تاثیر گذار باشند. نحوه عملکرد پکیج های خورشیدی بر مبنای اجرای سلول های خورشیدی در درون آنها دیده می‌شود .

سلول‌های خورشیدی تعبیه شده در پکیج های خورشیدی از جنس سیلیکون هستند و می‌توانند به راحتی انرژی نور خورشید را دریافت کنند و طی انجام فرایندهای، آن را به صورت الکترون آزاد تبدیل نماید. در مراحل بعد این دستگاه‌ها به کمک مبدل های تبدیل برق می توانند جریان الکتریکی ایجاد شده در دستگاه را به صورت برق در ولتاژهای مختلف از خود خارج نمایند. 

مراکز فروش انواع پکیج خورشیدی مسافرتی

مراکز فروش انواع پکیج خورشیدی مسافرتی انواع پکیج خورشیدی مسافرتی در اشکال و ظرفیت های مختلف در برندهای ایرانی طراحی می شوند. در راستای فعالیت های که برندهای ایرانی در این زمینه انجام می دهند، این محصولات در مراکز فروش به مشتریان معرفی می‌شوند.

پکیج های خورشیدی امروزه به عنوان وسایل روشنایی قابل حمل جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دادند و می توانند در زمانی که دسترسی به برق شهری نیاز است، نیاز کاربران را برآورده نمایند.

از مهمترین مزیت های استفاده از پکیج خورشیدی می توان به این موضوع اشاره کرد که در راستای استفاده از این محصول می‌توان از نیروی طبیعی خورشید استفاده کرد.

در طراحی پکیج های خورشیدی از پنل خورشیدی استفاده می شود. در برخی موارد حتی نیروگاه های برق و کارخانه های بزرگ، در راستای صرفه جویی در هزینه های برق از پکیج های خورشیدی بسیار بزرگ با پنل های خورشیدی استفاده می نمایند. به عبارت ساده تر می توان گفت پکیج های خورشیدی به عنوان وسایل روشنایی قابل صرفه از نظر اقتصادی مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات آلودگی صوتی ندارند و در راستای ایجاد روشنایی به آب هم نیاز ندارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *